Løvinna82 Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 jeg kjøper et par billige amme bhr på hm/cubus etc. avventer 2-3 uker etter fødsel før jeg går til innkjøp av ordentlig amme BH. Man vet ikke hvilken str man skal bruke før den tid, og det er ingen vits i å kjøpe dyre ting dersom det blir for smått eller for stort. jeg handler amme BH på undertøysforetning som har spesialisert seg på undertøy. Der er det beste undertøyet, og det er jeg villig til å betale litt for. Ellers så har jeg ikke amme klær utenom. Handler inn og sørger for å ha nok trøyer/topper, kjekt å ha en som man drar opp og en som man drar ned, så slipper mann å flæsje magen sin. evbentuellt bare ha en trøye, og dra den ned ovenifra og legge en fille ovenfor for å dekke seg til litt. Kjipt å fryse på puppene:) jeg er iallefall en skikkelig frysepinn. Gensere og tunikaer med knapper og glidelås foran er også kjekke å ha utenpå trøyer. klær som er beregnet for å amme i er som regel svært dyre plagg, og jeg gidder rett og slett ikke å investere i det når det finnes vanlig klær man like godt kan bruke. Et tips er trøye-topp med justerbare stropper:)
cameo Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2011 Takk for tips, løvinna! Snøfilla: Min nærmeste Lindex-butikk har faktisk ikke mammaavdeling. Men den er ganske ny da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå