<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 tok eggløsningstest og opp kom det ett smil men det er bare 6 dager siden første dag mens.kan det stemme? har en syklus på 29-31 dager,men den har vært litt surrete fra desember til nå. men skal eggløsning være så nærme mens?? håper på svar
Ønskebaby08*12 Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Det går nok an, jeg fikk smilefjes på EL testen min 3 dager etter at forrige mens var over. Det vil si 7 dager etter første dag av den mensen. Nå var det en litt rar mens (meste spotting igrunn), jeg har svært uregelmessig syklus. Alt fra tre mnd til 26 dager. Men, nå skal det sies at neste mens kom fire dager etter positiv EL test, så... Men, som sagt, jeg har også hatt mens og EL og ny mens) i løpet av 10 dager... Tullekropp
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2011 ååå tusen takk for svar første gang jeg tester etter EL... huff hehe håper ikke det skjer, håper ikke tr kommer i det hele tatt men men en får bare prøve videre og krysse fingrene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå