Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette normalt for en andregangsfødende?

Jeg har nemlig hørt at det egentlig fester seg veldig sent, gjerne bare noen uker eller dager før fødselen, når man har vært gravid før..?

Men her har lillegull altså plassert hodet sitt godt nedi bekkenet, magen og SF-målene har sunket, og UL var klar. Men var visst en liten teoretisk mulighet for at h*n kunne hoppe opp av bekkenet igjen.

Med førstemann la hun seg med festet hode i uke 30.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj - synes det var tidlig både nå i uke 28, samt forrige gang uke 30 jeg... Fødte du en stund før termin sist eller??

Husker min prinsesse lå i tverrleie i uke 38, men festet ikke hodet før bare noen dager før termin!! Fødte på UL-termin dagen jeg da :)

Nå kjenner jeg at lille gutten i magen for det meste sitter i seteleie da han sparker så mye nederst i magen og på blæra, er også i uke 28, så har ikke tenkt så mye på det, men synes jo det var tidlig med festet hode allerede i uke 28, men det er jo så individuelt :)

Lykke, lykke til da!!

Klems

Skrevet

Ja, begge gangene er litt tidlig egentlig.

Fødte åtte dager før termin med førstemann :)

Men må si det var litt tungt å bære henne fram såpass lenge, når hodet var laangt nedi bekkenet :P

Ja, det er så forskjellig, men regner med h*n kommer rundt termin allikevel, håper det :)

Takk for det, lykke til du også!! :)

Sees i siste etappe :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...