Lene1970_Oslo Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Hei Jeg og min mann ønsker veldig å bli gravide. men det er en del spørsmål vi må undersøke. Det gjelder min helse, (vanskelig med kutt av tabletter). Fare for komplikasjoner for meg og barnet. Økonomi. (vi er begge uføretrygdete. Jeg er 100 % og min mann er på forløpig midlertidig uføretrygd. han har leddgikt. Hvor lett er det egentlig for meg å bli gravid ?Jeg er 142 cm høy og per dags dato, veier jeg 83kg. Så jeg er nokså overvektig. Og det siste spørsmålet, vil vi klare dette i minst 20 år ? Fastlegen min har bedt oss om å tenke oss og snakke veldig mye om dette. Som min mann sier så er det jo mange med leddgikt, og andre sykdommer som har barn. Samme gjelder det med økonomi...mange med sikkert værre økonomi enn det vi har. Jeg har diabetes, type2, høyt BT, epilepsi,syndrom som heter Prader Willis syndrom - www.praderwilli.no og/eller www.frambu.no Er det nioe du/dere lurer p åså ta mer enn gjerne kontakt med meg/oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå