Gå til innhold

Mini vil bare sovne på armen på dagtid, tips??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger han først i vugga, men han ender opp med å ligge å hylskrike. tar han deretter opp - fortsetter å grine, men roer seg etterhvert og sovner. Så legger jeg han tilbake i vugga og det går som regel bra - da sovner han og sover i ca 3 timer.

han er 7 uker i dag. Har dere noen tips til hvordan man kan få han til å sovne alene i vugga? han sovner selv i senga si på kvelden før natta, så da er det ikke noe problem å sovne alene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har ei lita tulle på 7 1/2 uke og har slitt med det samme. De siste dagene har jeg kunnet legge henne på gulvet i babygymmen sin alene og da sover hun uten å være avhengig av min kroppskontakt. Jeg tror rett og slett at dette går over av seg selv når de blir eldre....

Skrevet

Hei!

Jeg har ei lita tulle på 7 1/2 uke og har slitt med det samme. De siste dagene har jeg kunnet legge henne på gulvet i babygymmen sin alene og da sover hun uten å være avhengig av min kroppskontakt. Jeg tror rett og slett at dette går over av seg selv når de blir eldre....

Skrevet

Hei!

Har du mulighet for å legge ham ut for å sove? Dette ble en "åpenbaring" for vår del... Etter han ble ca 5-6 uker hadde han problemer med å sove godt på dagtid.

Vi står som oftest opp rundt kl 8, og han blir veldig søvnig igjen rundt 9.30. En dag pakket jeg ham godt inn i 2 lag ull og voksipose og la ham i en vogn vi har på balkongen. Han sovnet nesten i det sekund han ble lagt ned, og har gjort det hver dag siden - mellom 3 og 4.5 timer i strekk hver dag... Det er ganske fantastisk, da kan jeg ta meg en sårt tiltrengt blund selv og faktisk få gjort noe annet en stund. Har babycall ved vogna for å føle meg trygg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...