Gå til innhold

ringe føden eller vente til i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå i over en uke hatt sterk hodepine.. kan forsvinne en times tid,så er den tilbake. Den sitter i pannen og får veldig vondt i øynene. Kan plutselig begynne å se litt stjerner også..

Itillegg blir jeg litt kvalm til tider og sulten..

Sjekket BT forrige uke på arbeidsplassen min og da var det 134/83 om jeg husker rett.. Hadde også spor av protein, men det var ikke morgen urin. Tenkte at siden BT var fint var det ikke noe grunn til bekymring..

Men hodepinen blir ikke noe bedre.. nesten værre og blitt mer kvalm..

Av og til kjennes det ut som jeg har feber, uten å ha det.

Kjenner liv, men mindre enn før.. er 37 +5 i dag.. skal på jordmor ktr i morgen.. vente til da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, ringe føden. Det er det klare beskjeden jeg har fått av både JM og lege. IKKE vent, ring heller føden en gang for mye enn en gang for lite.

Skrevet

er vell redd for det som alle andre.. og ringe dem unødig..:P

Skrevet

Siden du ikke har nyere målinger av urin og BT enn fra forrige uke og beskriver at hodepinen og kvalmen har blitt verre ville jeg har tatt kontakt med jordmor eller fødeavdeling. Du har jo kontroll imorgen og det skjer ikke nødvendigvis store forandringer fra idag til imorgen, men kanskje jordmor har anledning til å ta BT ditt idag alt? Kanskje roer du deg mere om du har hørt med fagfolk og de sier at imorgen er tidsnok til kontroll! Ikke godt å si, men det skader jo ikke å ringe og høre hva de som kan dette her synes! :)

Skrevet

Nei. Ring føden nå og la noen litt mer erfarne en BIM'ere avgjørde om du bør ha en kontroll idag eller kan vente til imorgen.

Ikke for å skremme deg altså. Jeg hadde svangerskapsforgiftning sist, verdiene kan endre seg så fort. Så jeg ville iallefall ikke gjort noe annet enn å spørre mer kvalifiserte personer enn oss :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...