☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Kan nesten ikke tro at jeg snart skal inn på 3 tri og siste innspurt, hurraaaa Er 27+2 i dag og gleder meg for hver dag lille spire vokser seg stor og sterk i magen, hehe Ha en strålende fin tirsdag jenter Klem fra en glad
2,5barn+1engel Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 du ligger 3 dager forran meg.. blir merkelig å gå over til 3. tri neste torsdag.. liksom siste innspurt som du sier.. morro .: ha en fin dag..
maymor Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 Fikk meg en liten tankevekker der. Har ikke tenkt så langt, men nå er det ikke mange dagene igjen før jeg heller skal over i 3. trimester. Med termin 8. mai nærmer det seg fort, en rar følelse...:-)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2011 Ja tenk, 2/3 av svangerskapet er allerede unnagjort, bare 3 mnd igjen - tror det kommer til å gå fort
Popelko Skrevet 1. februar 2011 #5 Skrevet 1. februar 2011 Jeg kommer like bak deg Åh, som jeg ser fram til å kome tild et siste trimesteret
Little-Miss-Lucky Skrevet 1. februar 2011 #6 Skrevet 1. februar 2011 Lykke til videre på ferden alle sammen:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå