Gjest Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Det er 12 dager til jeg skal ha IKM.Jeg håper hver mnd at testen skal slå ut positiv, men har desverre ikke skjedd ennå....uansett:den siste ukene har formen vært ganske så dalende, beskrivelse: 1.Kvalm gjennom jele døgnet, varer en stund for så å forsvinne og kommer like fort tilbake igjen... 2.vondt i ene (!!) puppen, hyler hvis ungene kommer litt borti (5 og2 åring fra før ♥♥) 3.Trøtt HELE tiden 4.vondt nede i lysken, på begge sider, mest venstre. 5.UTROLIG tørr i huden, og kløe 6.munnsår DELUX!! 7.blir SÅ fort sint, jeg som stortsett alltid er tålmodig 8.eier ikke matlyst, har ikke lyst på sjokolade engang, DA er det ILLE altså!!! er det noen som kjenner seg igjen? tok test i går, men var helt hvit... har som sagt to fra før men husker jo aldri hvordan det var med de glemmer så fort !!
Gjest Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 åyy.. er det meg du har beskrevet? ? her var mye likt.. jeg har nettopp hatt EL.. men føler meg gravid... tror nesten det ble klaff denne gangen..
Gjest Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 når skal du ha mensen da? hadde det ikke vært moro om det hadde klaffet? har du barn fra før? da jeg skulle ha nr 2 følte jeg på meg at "nå satt den!!" etter kosen, å det stemte!! men nå føler jeg mest at jeg går rundt å tror jeg har alle disse symptomene siden jeg har så VELDIG lyst på en liten til!! :-D
Gjest Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 skal ha mens 12 tror jeg. håper og har på følelsen at det klaffet denne gangen... jeg hadde en SA i desember. Jeg har 3 stk fra før. men det er 7 år siden siste fødsel.
Gjest Skrevet 1. februar 2011 #5 Skrevet 1. februar 2011 oi, så likt det er på oss da!! hadde også en sa i desember...! skal ha mens mellom 14 og 17. har alltid fått den 17, men første mens etter sa-en fikk jeg den litt før, så satser på å kunne ta en test rundt 14 ) krysser fingrene for deg )
Gjest Skrevet 1. februar 2011 #6 Skrevet 1. februar 2011 da er det likt ja.. krysser fingrene for oss.. :-) hvor gammel er du?
Gjest Skrevet 1. februar 2011 #7 Skrevet 1. februar 2011 Jeg blir 31 i år dette blir spennende! håper vi får til å følge hverandre, hadde vært moro hvor i landet bor du?
Gjest Skrevet 1. februar 2011 #9 Skrevet 1. februar 2011 bor i Nordland når skal du teste da? vet ikke om jeg klarer å vente nesten 14 dager med å prøve!!
Gjest Skrevet 2. februar 2011 #10 Skrevet 2. februar 2011 tenkte å vente til neste søndag /morsdagen. men tviler på at jeg klarer å vente sååå lenge... så kjener jeg meg rett, svir jeg vel av noen tester før den tid... :-))
babyglede.. Skrevet 2. februar 2011 #11 Skrevet 2. februar 2011 Når fikk du mens etter SA.?? Hadde selv en SA den 25 jan.. så jeg lure på når jeg kan vente mens i gjen..
Gjest Skrevet 2. februar 2011 #12 Skrevet 2. februar 2011 så trist at du mista håper det går bra med deg, og at du snart har en liten en i magen igjen ) Jeg fikk mensen allerede mnd etter jeg mista.tror det er litt forskjellig etter hvor langt du er på vei når du mister...jeg var bare 5-6 uker, var nok derfor syklusen fortsatte som normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå