Gå til innhold

BIM treff Onsdag 16.02.11 - hvem kommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..greit å vite, så har vi en oversikt:) Jeg skal iallefall - litt om meg: Førstegangsfødende, 30 år, uke 17 - foreløpig termin er 18 juli. Skal på UL 9 feb, ser veldig frem til det! Hvem er så dere ander som kommer?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager alle skrivefeil - går litt fort i svingene;)

Skrevet

Jeg kommer :) 26 år, førstegangsfødende, uke 23 - termin 3 juni.. Gøy med treff!!:)

Skrevet

hadde vært veldig moro =) med føler meg liksom litt "for ung" =) redd jeg blir sittende alene(som alle andre sammenkomster), selvom jeg er 19 og venter nr 2=)

Skrevet

Ingen er for unge, og ingen er for gamle:) Bare bra at det er forskjellig alder på oss - så det er bare å komme:)

Skrevet

jeg kommer. er 4 gangsmamma. og har termin 12 mai.

Skrevet

Tror jeg kan er 28 år og venter nr 2 med termin 28 mai. Er 23 uker på vei =)

Skrevet

Hei, jeg regner med at jeg kommer- skal til jordmor samme dag- jeg er også 30 år- og er mitt 3 barn, venter 8 juli- 18 uker på vei =)

Skrevet

Jeg tror jeg kommer:) Litt om meg: førstegangsfødende er 24år, i uke 23 og har termin 8 juni... Gleder meg:)

Skrevet

Jeg må dessverre melde avbud, da pappan i huset er avgårde på jobb den dagen og ikke har barnevakt til nr 1. Men kommer vel nye muligheter, så da passer det nok.

kose dere.

Skrevet

Jeg kommer;) er 24år og gravid i uke 20 med førstemann. :)

Skrevet

Supert!:) Da er vi foreløpig 6 stykker - veldig bra!:)

Skrevet

Hei:) Det står på treff overskriften - kl 17;)

Skrevet

Heisann! Jeg blir gjerne med på onsdag (det er mulig jeg blir litt sen pga jobb). Jeg er 30 år, bor i Porsgrunn og venter mitt første barn (gutt) 22. mai.

Skrevet

Jeg er 25 år og gravid for første gang. Er i uke 13 og har termin 24. august. Hvis ikke kvalme og utmattelse tar helt overhånd, kommer jeg :-)

Skrevet

Sorry jenter... Graviditetsmigrene har tatt knekken på meg så jeg må dessverre trekke meg fra treffen i ettermiddag. Kos dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...