Gå til innhold

HIPP HURRA :o) <3 <3 <3

<3 Satser på 2012 bebis <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippiiii... Testen min viste positiv! :o)

Jeg har fra før en liten gutt på 3 år som jeg fikk ved hjelp av pergo behandling på grunn av for svak eggeløsning. Vi har snakket om å starte på en ny kur for å få en lillings til, men så har det liksom bare blitt satt på vent. I det siste har jeg vært i sååå utrolig dårlig form. Både svimmel, småkvalm, trøtt, veldig tørst og utrolig frysen. Og ikke minst skrekkelig godtesyk. Jeg har snakket med min samboer om det og vi var begge enige om at jeg måtte få testet meg for sukkersyke....

Men jeg var ikke syk :o)

Jeg er gravid... <3 <3 <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer, så utrolig kos da.

Nyyte tiden fremover :-)

Skrevet

jaaa :o) Skal kose oss masse... <3 Er i skikkelig lykkerus.. hehe

Gratulerer så mye til deg også.. :o)

Skrevet

Takk..

Jeg er 10+1 idag. Syns tiden går utrolig sakte.. men sånn er det, begynnelsen og slutten går sakte, mens det i midten går raskt.

Skrevet

Ja, det er helt sant :o)

Vet faktisk ikke helt hvor langt jeg er på vei jeg.. Vet ikke hvordan jeg regner det ut! Kanskje du vet? Siste mens første dag var 16 desember! :o)

Skrevet

Gratulerer med spire i magen :)

Dersom siste mens første dag var 16. desember...så er du 6+5 i dag!!

Lykke til videre i svangerskapet :)

Skrevet

Tusen takk :o) Så man teller egentlig bare hele uker fra siste mens første dag! Også fram til 40 uker? Så da har jeg foreløpig menstermin 22. september?

svever :o)

Skrevet

Jepp, man teller uker fra første dag i siste menstruasjon :)

I Norge regner vi svangerskapet til å vare 40 uker og 2 dager, så terminen din vil da være 24. september 2011 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...