StoltHønemor<3 Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Nå begynner jeg å få en noenlunde oversikt over klær og slikt. Jeg kjøpte jo masse klær til prinsen vår, så nå har jeg skrevet opp hvor mye av hva:) Jeg har jo også fått en stor haug med klær også, så det skal jeg vaske først også skriver jeg opp det også Tror jaggu jeg ikke trenger å kjøpe noe mere enn sokker og strømpebukser gitt I går kjøpte jeg sånn sovepose til prinsen, og den ligger oppi vognen hans nå. Selvom han ikke trenger den før uti slutten av september/ oktober så ville jeg bare se om den var passe nok:) Det var den! Jeg betalte 500 ,- for den:) Jeg kjøpte også første sengesettet til han, men det viste seg at jeg har strl vogndyne, så må kjøpe et mindre trekk der Ellers så er alt bra med meg og prinsen:) Var på jordmor-time i går, og alt var bra. Jeg fikk beskjed om å ta det mer med ro, så nå skal jeg bare slappe av. Jeg skal til legen i morgen siden jeg trapper ned stillingen min nå, så da får jeg i hvertfall muligheten til å slappe av! Sliter med korsryggen og føtta! Jeg skal prøve på å få lagt ut litt bilder av mage, vogn osv også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå