Gå til innhold

Planlegging til de grader :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner jeg å få en noenlunde oversikt over klær og slikt. Jeg kjøpte jo masse klær til prinsen vår, så nå har jeg skrevet opp hvor mye av hva:)

Jeg har jo også fått en stor haug med klær også, så det skal jeg vaske først også skriver jeg opp det også:)

Tror jaggu jeg ikke trenger å kjøpe noe mere enn sokker og strømpebukser gitt :)

I går kjøpte jeg sånn sovepose til prinsen, og den ligger oppi vognen hans nå. Selvom han ikke trenger den før uti slutten av september/ oktober så ville jeg bare se om den var passe nok:) Det var den! Jeg betalte 500 ,- for den:) Jeg kjøpte også første sengesettet til han, men det viste seg at jeg har strl vogndyne, så må kjøpe et mindre trekk der :)

Ellers så er alt bra med meg og prinsen:) Var på jordmor-time i går, og alt var bra. Jeg fikk beskjed om å ta det mer med ro, så nå skal jeg bare slappe av. Jeg skal til legen i morgen siden jeg trapper ned stillingen min nå, så da får jeg i hvertfall muligheten til å slappe av! Sliter med korsryggen og føtta!

Jeg skal prøve på å få lagt ut litt bilder av mage, vogn osv også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...