Gå til innhold

Mye utflod (litt ekkelt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er førstegangsfødende og er i uke 29+5. I det siste har jeg hatt ekstremt mye utflod, til tider føler jeg at jeg tisser på meg, men det er "bare utflod" Det lukter ikke godt og det har hendt at jeg har tatt meg en dysj fordi jeg ikke føler meg konfortabel.

Var på Ul forrige uke og da lå hun med hode ned, det har hun gjort siden ( så vidt jeg forstår mht hvor hun sparker) Kan utfloden komme av at hun ligger i bekkenet?

Mange snakker om slimpropp, men det er vel rett rundt termin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mye utflod er helt normalt, men hvis du synes det lukter ille, bør du ta en tur til legen. kan muligens være sopp(sopp trenger ikke å klø) eller bakterier. "vanlig" utflod skal ikke akkurat lukte godt, men ikke vondt heller..

Skrevet

Hei ;-)

Jeg har hatt en del utflod i svangerskapet helt fra uke 20 og er nå i uke 32, ble faktisk redd en periode for at jeg lakk fostervann. Men er visst helt normalt he he, ikke videre behagelig for å si det sånn. Du skal kontakte lege hvis det endrer farge, lukt eller plutselig får en annen konsistens(blæ) som for eksempel som cottatge shceese. For jeg fikk en type katarr i kjeden( super normalt det å visst) men ingen som snakker om sånt;) Fikk noen stikkpiller og var helt fin igjen. Ikke noe med babyen å gjøre, har visst med hormonmengden vår å gjøre;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...