Gjest Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Jeg jobber som sal instruktør og en del ganger etter timene mine får jeg mensen liggnende smerter. Oftest kommer det siste uken før ventet menstruasjon. Men kan også komme når som helst i syklusen. Hva kan dette være? Burde jeg kanskje sjekke opp dette med en lege?
CI82 Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Jeg trener 2-3 ganger i uka og får også smerter nederst i magen, særlig etter trening og da varer det resten av kvelden. Hos meg skjer det som regel rundt EL og ca en uke etter. Har tenkt at det er EL-smerter som blir verre av å trene, men også lurt på om det er noe galt. Om jeg kanskje ikke burde trene så mye rundt den tiden? Jeg skal til legen imorgen, kan prøve å huske å spørre om det da...
Gjest Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Hvordan gikk det hos legen idag? Fikk du svar på spørsmålet ditt?
CI82 Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 Hehe, nei det glemte jeg selvfølgelig å spørre om! Huff, var så mye annet jeg skulle ta opp. Men jeg tror egentlig ikke det er noe farlig, bare kraftige el-smerter...? Men jeg blir usikker på om jeg burde la være å trene i de periodene det gjør vondt.
Gjest Skrevet 4. februar 2011 #6 Skrevet 4. februar 2011 Ja det er akkurat det jeg også tenker... Men ikke så lett når jeg jobber som instruktør. Får kanskje ringe legen og høre. Men veldig vanskelig å få tak i denna legen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå