Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff.. Ble strippet i går. Var moden med 3cm åpning.

Er 14dager før termin, men pga svangerskapskløe vil ikke legene vente lengre. (ikke meg imot).

I natt har jeg hatt noen tak som har vært så vonde at jeg rett og slett angrer. Hva har jeg gjort.. Husker plutselig på hvordan dette er etter å ha vært igjennom 2 fødsler tidligere :)

Hvis ikke stort skjer iløpet av dagen eller i morgen blir vannet tatt på torsdag. En trøst er at før helgen sitter jeg med lillebror i armene <3

Men må si jeg gruer meg nå. Og tenk om det er sant det de sier, at nr 3 kan være en luring! jaja.. ingen vei tilbake uansett nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, lykke til!! Jeg har også fått disse tankene, enda jeg har 11 uker til termin! Jeg er 2 gangsfødende. Plutselig så dukker det opp tanker som; uff dette kunne jeg ha venta med, eller, nei dette gidder jeg ikke likevel, HVA HAR JEG GJORT??!!! IDIOT!!! hehe teite tanker, tenker det er ei annen låt på pipa etter at fødsel er unnagjort!:) Lykke til med fødsel nr 3!:)

Skrevet

åh jeg skal akkurat det samme som deg. Legen vil sette i gang og mener siden jeg er moden og har tre cm åpning at det holder med stripping. gruer meg masse, har blitt strippet 2 ganger før, men har en følelse at de gjør det skikkelig denne gangen, og ser for meg et smertehelvete... :-( jeg er så pysete med sånne ting og liker ikke at andre påfører meg smerte, men jeg har jo ikke noe annet valg enn å møte opp på sykehuset om ca en time. Her og tar de vannet på torsdag om ikke noe skjer... krysser fingre for at det virkelig setter det i gang og at jeg ikke blir gående med vondeter som ikke fører til noe annet enn våkennetter før de tar vannet....

hvordan var strippinga for deg??

jeg ønsker deg hvertfall lykke til, og håper at det hele går fort og greit uten for mange unødige vondter :-)

Skrevet

Strippinga var vond. Liker det absolutt ikke, men må jo starte en plass. Tror jordmor ba meg slappe av flere ganger, men klarte ikke.

Jeg har hatt masse vonde kynnere som kommer og går i utide. Ikke noe regelmessig enda! Har også hatt en liten blødning og en del slim som kommer!

Sov ikke stort natt til i dag da enkelte takene var så vonde at jeg måtte puste meg igjennom. Var da tankene svirret rundt, Hva har jeg gjort? Er ikke helt klar for fødsel enda? Husker jo plutselig på hvor vondt det egentlig er. Går fortsatt hjemme med vonde kynnere, men ser ikke ut til at det kommer til og bli fødsel enda! :( Bare 2 dager til torsdag heldigvis!

Håper det går bra med deg i dag, og at fødselen starter! Masse lykke til :))

Skrevet

takk for det :-) strippinga gikk over all forventning i dag og for første gang klarte jeg mer eller mindre å slappe av slik at det ble mye mindre vondt faktisk :-) gubben ble så overrasket for han ventet bare på at jeg skulle skrike, jeg hadde gode tak en time etter jeg kom fra sykehuset, men akupunkturen gjorde meg dautrøtt så nå har jeg nettopp våknet etter 3 timer på øyet.... og nå er ikke takene like kraftige. det dabber vel av tenker jeg så de må vel ta vannet... vi får krysse fingre for at vi kommer io gang i løpet av kvelden/natta :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...