♥♥Bea♥♥PGD 2011 Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 God morgen:o) I dag og i går på RD 3 og 4 har jeg kjent endel mensliknende smerter på morgenen. Kan det virkelig være mensen som er på vei allerede? Kjenner det mest på venstre side, men også litt på høyre. Eller kan det være bivirkninger av progestan? Vedlegget på progestan kapslene står hverken på norsk eller engelsk, så aner ikke bivirkningene på de. Har også veldig ømme bryster. Noen andre som har opplevd dette, eller som vet? Syntes det er veldig ubehagelig! Ha en flott dag alle sammen!
Tante_Esel Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 akkurat saann jeg har hatt det... er naa paa RD5 ... puppene kjennes ikke saa ømme lenger... tror det skyldes all hormonstimuleringa og en "kraftig eggløsning" . er nok ikke mensen som er paa vei... bare ettervirkninger av det vi har gjort og kanskje en liten spire som borrer seg fast! tar crinone jeg da.. men er vel proesteron i begge deler tenker jeg... er jo fortstatt hormon....
MK73 Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 Det er mest sannsynlig bare bivirkninger - helt vanlig å ha slike vondter. For deg som satte inn blastocyster så er allerede festingen skjedd hvis du har flaks, så tror ikke det er det du kjenner nå - men om det har festet seg et gullegg så jobbes det jo i livmora, og det kan man kjenne - men det er vanskelig å skille det fra bivirkningene, dessverre. Lykke til med ruginga!
Tellefanten Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 Sånn hadde jeg det også ved mitt siste forsøk. Fikk full panikk og tenkte at nå er det over igjen. Hos meg viste det seg å være festesmerter. I dag har jeg en nydelig jente på 16 mnd. Håper det viser seg å være det samme med deg og masse lykke til.
♥♥Bea♥♥PGD 2011 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2011 Åh, så glad jeg blir når jeg hører slikt. Er på rd 7 i dag og har nesten ikke kjent noe menssmerter siden:o) Håper det bare var festesmerter:o)) Og, gratulerer sååå mye med jenta;)
camosilla Skrevet 4. februar 2011 #6 Skrevet 4. februar 2011 Sånn hadde jeg det også sist vi prøvde, og trodde jeg skulle få mensen hver dag, eller at det var bivirkninger. Neida, jeg var gravid jeg!
sommerhåp <3 Skrevet 4. februar 2011 #7 Skrevet 4. februar 2011 Samme her ,og et par dager etter fikk jeg tydelig markerte blodårer på begge brystene. Klarte ikke dy meg med testingen da, og det var positivt :-)) Er straks 6 mnd på vei nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå