Mammahjertet <3 Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Jeg kjøpte en fin liten kjole med matchende cardigan og sløyfe i håret. Dvs... sløyfe som festes med et lite borrelås, he-he. Det var ikke mange hårstråene å feste den i.
rødt&blått Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 Har hatt festdrakt/bunad til begge mine... eller, minsten sov veeeldig lenge etter seremonien(3,5 time), så vi tok bare på festdrakten for syns skyld da han våknet.. siden gjestene var i ferd med å reise!!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 hun hadde på seg dåpskjolen lenge, og helt på slutten hadde hun på seg en kjole
Gjest Skrevet 1. februar 2011 #5 Skrevet 1. februar 2011 Har ikke tenkt så mye over det igrunn... Har et par kjoler i skapet, men hun er like nydelig uansett hva hun har på
Nikkamoren Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2011 Hvor shoppet dere fin kjole? Jeg kommer meg ikke noe særlig ut i butikker så kunne tenkt meg å gå "rett på".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå