Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsten er tre uker og unektelig mer våken enn tidligere - føler det er på tide med en babygym - men hvilken. Vil gjerne at babyen skal bli riktig stimulert, men finner ikke noen fasit på hva som er bra. Er babygym tingen? - Eller er det noe annet jeg skal ha i steden for? Vet noen om en oversikt over slike ting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vesla er ble tidlig fascinert av blått, ikke nødvendigvis så veldig mørk blått heller.

Skrevet

I følge min helsesøster er det ikke så mye vits i å innføre leker så tidlig - de har mye mer interesse og glede av å se på ansikter foreløpig. Det er bedre for dem også å bli stimulert av mor (eller andre omsorgspersoner) enn å "bli overlatt til" leker. Jeg følte også på det stadiet at jeg burde stimulere henne med leker og slikt, men slappet av etter å ha pratet med helsesøster og brukte heller tida på å pludre og synge for henne. Angrer ikke, og da hun begynte å bli mer responsiv var det ingen tvil om hva hun likte best og fikk fram smilet - det var meg og far som ablegøyet med henne, ikke leker :-)

Skrevet

Så utrolig hyggelig at fjes er best:) Da stresser jeg ned og snakker med minsten heller. Men en uro over sengen vil jeg ha på sikt. Og speil ser jeg at han liker - speilet over stellebordet funker fint som avledning til bleieskift som trekker litt ut.. Tusen takk for gode råd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...