Gull klump 2 :-) Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Hei jenter. Jeg hadde termin Lørdag 29 ....men her skjer det jo ikke stort så da blir det nå Februar klubben. Skal på UL til Torsdag , å er gutten vi venter stor blir jeg satt igang. Har en sønn på 3 1/2 fra før å han var 4320 ved fødsel ....da han kom 2 uker før termin. Litt redd jeg får en dinosaur denne gangen he he. Gleder meg til å få det overstått nå , kipt å gå over termin....sukk!! Koselig blir det å følge dere februar jenter!!!
snipp&snapp Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 velkommen i klubben, hehe beste månenden!! lykke til på UL til torsdag da, krysse fingrene for at knerten ikke er så stor:)
kalupe Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 Hei, Jeg spretter inn her jeg også, evnt vagger inn... :-) Termin 31.01, så var vel i grunn forberedt på en februarbaby- men begynner bli utålmodig og ønsker alle rier velkomne.
Gull klump 2 :-) Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2011 Takk Takk, ja nå er vel Februar best!!! ;-)))) ....noen lyspunkt i min tunge hverdag...he he.Nærmere sommeren ivertfall. Hei Kalupe Håper vi snart får gull ungene, slitsomt å gå over termin....sukk. Lykke til!!!
kalupe Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 Hei Gull klump 2:-) Ja, det er sliltsomt å gå over. Kroppen er fin men mentalt er det tyngere. Trodde noe var på gang på mandag, men etter 2-3 timer la jeg meg og da stoppet det opp. I dag er vi igang igjen. Mye vondere og kjenner de mer i ryggen, men med myyye lengre intervall. Krysser fingrene for at vi snart få se dem jeg også! Lykke til med innspurten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå