Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Jeg har hatt en opprydding og har massevis av klær som skal gis bort. Men så har jeg tenkt at jeg kanskje skulle selge de mest kostbare klærne, som f.eks nøstebarnklærne som er pent brukt og vasket minimalt med nøstebarnsåpe. Alle ullklærne er vasket forskriftsmessig og er veldig pent brukt, ingen nupper, men Johabodyene er raknet rundt trykk-knappene så de får man med på kjøpte... Alt er i str 80 - 92. Kan jeg ta 1000 - 1500 kr for dette, eller er det for mye? Nøstebarn: 1 hel ullfleecedress 2 sett med ullribb bukse og ullribbgensere 4 tynne ullgensere 2 joggedresser (bukse og gensere) 3 nattdrakter u/føtter 1 Fleecelue - lang 2 finnlandshetter Janus: 8 bodyer 8 longser u/føtter 2 nattdrakter 3 heldrakter 4 joggebukser 6 trøyer m/ lang arm Polarn o pyret: 2 body 2 longs 2 trøyker m/ lang arm Joha: 4 bodyer 1 tykk ulldress I tillegg en Reima vinterdress som ser ubrukt ut, og 1 par Stonez m løst ullfor. Ville du syns det var greit å gi såpass mye penger for en slik pakke?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 Ja, jeg synes det ser ut som om det er verdt det, med både Reima dress og Stonez sko og Nøstebarn ull ++ Jeg hadde garantert kjøpt alt dette, men vi har ikke midler nå. Men tror ikke du vil få problemer med å få solgt d nei:) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 Hvilke farger selger du? Gutten min trenger ulltøy
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 Beklager at jeg ikke har vært innom å sett innlegget ditt, men har allerede (!!!) solgt alle klærne! Jeg hang opp en lapp på jobben, og før det var gått et kvarter var alt solgt Fikk til og med tilbud om noen som ville by over hun som kjøpte alt. Det lønner seg absolutt å selge ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå