Gå til innhold

Øm mage/livmor og sliten morkake.....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliten morkake? Hvordan i huleste vet du det???

Skrevet

Hehehehe...Ja, nå kan du lure!!

Neida. De så det på ultralyd.

"Ser at morkaken din er sliten og litt lei" sa jordmor og kaklet om noe ang kalk og at den hadde skrumpet seg sammen litt.... Og når hun tok sf målene, sa hun "du virker veldig øm i magen"

Så hva vil dette si?

Øm mage og sliten morkake...Hahahaha...herlig!

Skrevet

Vet desverre ikke hva det kommer av, men ønsker deg lykke til videre, kan ikke være lenge til fødsel nå?

Skrevet

Hei! :-)

Vet at mange får forkalkninger i morkaken på slutten av svangerskapet, og blir det myye forkalkninger så virker den ikke så godt og det gjør at det blir mindre næring til babyen i magen!

Nå er du jo sjekket og vet at du har litt, men hadde det vært mye så hadde nok jordmor/lege reagert og du ville nok ha merket det på at babyen ikke hadde vokst så mye!

Masse lykke til med resten av svangerskapet og fødselen! :-)

Skrevet

Åjja...Ja, var vel det hun egentlig (prøvde å) forklarte meg, på "doktor-språget" Men takk for oppklaringen! Bedre å høre det fra folk som snakker likt språk, så man har sjansen til å forstå :) Hehehehe.

Nei, Alven, nå er det vel 9 dager igjen til keisersnitt, så en uke får den "slitne" morkaka holde :)

Takk for lykkeønskningene. De tar jeg vare på :) Og lykke til til dere også :)

Skrevet

Lykke til med ks, har selv 2 ks bak meg, og snart mitt 3. I mars/april.

Ønsker deg en god opplevelse!!

Skrevet

Tusen takk Alvefjeset :)

Fortell gjerne om ditt 2. ks ift ditt første. Om det var annerledes, eller helt likt!? Suger til meg ks historier her, for jeg gruer meg virkelig :S

Lykke til med ks i mars/april :)

Skrevet

Bare koselig! :-)

Jeg er også interessert i vite litt om keisersnitt, må antagelig ha det denne gangen da morkaken ligger og blokkerer utgangen! ;-)

Ska på UL i morgen for å sjekke om morkaken har flyttet på seg og hvis den fortsatt ligger og stenger så blir det planlagt keisersnitt først i april!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...