mine 2 små prinsesser :) Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Har noen noen tips på hvordan bli moden og få igang fødselen?? Som funker
feris *fødeklar :)* Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 er jo forskjellige ting man kan gjøre...men om det funker kan vi aldri vite 1. sex 2. gå opp trapper 3. modningsakupunktur disse jeg kommer på farta akkurat nå
FrøkenHøygravid! Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 Veit om noen som anbefaler å varme melk med smør og kanel i og drikke det =S om det funker er jo noe annet men.
oslo82 Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 Min venninne spiste en kurv med bringebær, dagen etterpå fødte hun.. Og det var 17 dager før termin. Og sex skal visst sette det i gang, pga stoffer som finnes i sæd og andre stoffer som dannes under en orgasme.. Jeg har 3 uker til termin, men fikk mine første kynnere i går etter sex
AS3* Skrevet 1. februar 2011 #5 Skrevet 1. februar 2011 Snakket med jordmor om dette, og hun sa at det eneste som er bevist er at sex setter igang fødselen. Pga hormoner i spermen som modner livmorhalsen.
Løvinna82 Skrevet 1. februar 2011 #6 Skrevet 1. februar 2011 har også hørt at det eneste dokumenterte er sex, men jeg har også hørt om noen som mener at det hjelper å ta et godt bad i badekar....er jo uansett en avslappendes og deilig ting å ta seg til!
Gjest SweetMommy <3 Skrevet 1. februar 2011 #7 Skrevet 1. februar 2011 sex er det som virker (men bare om du er moden for fødsel) ellers hadde man jo ikke kunnat ha sex i hele svangerskapet viss det satte i gang fødselen bare uten videre=) vi hadde sex på kvelden og dagen etter gikk jeg i gang i fødsel. Jeg har 5 dager til termin nå og vi har prøvd ut sex mangen ganger i det siste og det er ikke alltid det har noen særlig effekt, noen ganger har jeg fått kjempe mye kynner (litt vonde) og menssmerter men noen ganger har jeg ikke merket noe. Så det er sex som er tingen tror jeg=) Har og tro på velvære, at kroppen går ikke i fødsel viss kroppen er utslitt så jeg tar det med knusende ro og sover så mye jeg kan for å ta meg igjen litt=) man ska jo faktiskt igjennom en fødsel så det er viktigt at ikke vara for utslitt tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå