Gravid med nr tre=) Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Jeg er 9+3 i dag og tror minstemann har fått vannkopper. Noen som vet om dette kan ha invirkning på foster?? Synes å ha hørt noe om dette tidligere......
chemamma Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 Du bør ta en blodprøve for å sjekke om du har hatt vannkopper. De fleste har hatt det som små. Men om du ikke har hatt det, kan det være farlig for gravide å bli smittet. Ville ringt legen imorgen og be om å få sjekket. Ikke så lett og unngå smitte når det er egne barn... men bør vel være så forsiktig du kan til du vet om du er immun. God bedring til minsten og lykke til til deg ;-)
Gravid med nr tre=) Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2011 Takk for svar. Jeg er nesten sikker på at jeg hadde vannkopper som liten.. så da er jeg mest sansynlig immun... Leste et innlegg nå om at det kunne være farlig¨dersom en ble smittet med vannkopper sent i svangerskapet (ved fødsel). Krysser fingrene for at det går bra=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå