Gå til innhold

er kjempe redd for sønnen min (3mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

han har siden 06.00 hylet og skriki konstant, hverken vugging kosing,dulling absolutt nada har funka!!;(

Spiser litt mat spyr opp alt igjen, hatt diare, veldig lite søvn. Han har soknet litt nå. men er jo bare tre mnd kan vel ikke være tenner?? uff har følt meg verdens verste mamma idag;(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg ville ringt legevakten. Tenker det er bedre å ta en telefon for mye enn en for lite. Høres jo ikke ut som om gutten din har det så veldig bra. Det kan tenkes de på legevakten vil at du skal se det an, eller det kan hende de vil ha deg inn.

Ønsker dere god bedring!

Skrevet

Det er ikke omgangssyken han har fått? Om du er i tvil om han beholder noe veske i det heletatt ville grensen min vært lav før jeg kontaktet lege. Babyer blir fort dehydrert. Prøv veldig små mengder med melk om gangen, kanskje det hjelper. Huff,er kjedelig når de små er syke. Det går nok bra skal du se:) du er ingen dårlig mor:) masse god bedring med nurket ditt:)

Skrevet

tusentakk for det dere;)

jeg tenkte jeg skulle se ann om han fikk sovet litt, og om hvordan formen er når han våkner. Er så vanskelig å tolke de små altså!

han får i seg litt,men det går så fort opp igjen, og det er vel det som skremmer meg. håper dette går bra..

Skrevet

Jeg tenker også omgangssyken muligens? Ville fulgt nøye med på bleiene, tisser han?, og kontaktet legevakten for nærmere råd!

Skrevet

Å være bekymret er jobben din, også å kontakte legevakten inngår i stillingsbeskrivelsen for jobben:)

Jeg hadde kontaktet legevakten for leeeeenge siden om det var min lille mini, heller en gang for mye enn for lite - og det sier de på legevakten også. (I allefall der jeg bor).

Skrevet

Skjønner du føler deg hysterisk ved å ringe legevakta for kjapt, men jeg ville heller ikke ventet om jeg var usikker på om babyen fikk i seg væske. Som sagt over skal det lite til før det blir dehydrert, så ikke verdt å ta noen sjanser.

Skrevet

ville også ringt legevakta...

har du prøvd stikkpille / flytende smertestillende?

Skrevet

Hva med litt pære i en babyfeeder(sånn nettinggreie som man holder ihånden) - da har iaf min lillemor fått i seg litt?

Håper du har tatt turen til legevakta nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...