Gå til innhold

tidlige tegn på fødsel

marsve

Anbefalte innlegg

Vi tvillinggravide skal jo være ekstra obs på dette med at fødsel setter i gang for tidlig osv, men jeg har ikke fått noen beskjed fra noen om hva jeg faktisk skal se etter, har dere? Jeg vet jo at hvis vannet plutselig fosser eller man får rier som er ordentlig smertefulle så er fødselen igang, men dette er jo ikke "tegn" på at fødsel starter, det er jo helt uten rom for misforståelse tydelig at fødselen er igang hvis vannet bare spruter.

Her om dagen var jeg hos jordmor og på ultralyd og da spurte jeg om det at jenta mi ligger så langt ned i bekkenet kan bety at hodet har festa seg, og jeg fikk egentlig ikke noe svar, men på ultralyden spurte hun dama meg om jeg hadde kynnere, og mer utflod enn vanlig, og jeg måtte jo svare ja på det som sant er, og da spurte hu når jeg merka at det økte i mengde, og når det økte osv osv, også sa hun sånn mest til seg selv at "det er jo litt tidlig at det skal skje noe her", hva skal dette bety?

Hvilke beskjeder osv har dere andre tvillinggravide i siste trimester fått i forhold til dette?

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...