InLove♥ Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Heiheiiii Var på ultralyd i dag. Fikk se en sprell levende baby, guuuud så hærlig <3 Gynekologen mente jeg var 11 fullgåtte uker idag, ut fra størrelsen på babyen:)) Jippiiii Ble plutselig så mye mer virkelig dette:))
lykkelig88 Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 gratulerer så spennende da. jeg skal på UL i morgen, er bare 6uker på vei jeg da. så vet ikke hvor mye man kan se da?
InLove♥ Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2011 hm aner ikke:)) Idag fikk vi se en miniatyr baby, med litt stort hode ( for hodet er større enn kroppen på denne tiden) )
ninairen Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 gratulerer:)så gøy skal på tidlig ultralyd om to uker (da er jeg i uke 12) gleder meg. var det innvendig ultralyd siden det var så tidlig eller "vanelig" du var på, forresten?
Benkit Skrevet 31. januar 2011 #5 Skrevet 31. januar 2011 Ååå så kjekt:) virker som veldig mange tar tidlig ul om dagen... kanskje jeg skal hive meg på.. lenge å vente helt til påske:( Er jo bare fantastisk:)
♥ Min engel ♥ Skrevet 31. januar 2011 #6 Skrevet 31. januar 2011 Åååå, så kjekt Gleder meg masse til det er min tur Hvordan går man frem for å få tidlig ultralyd??
Heklemamma Skrevet 31. januar 2011 #7 Skrevet 31. januar 2011 Gratulerer så mye.. Det må være fantastisk. Selv må jeg nok vente til den ordinære UL.. Gjorde det sist også, tiden går saaaakte, men dagen kommer vel..
InLove♥ Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 1. februar 2011 Innvendig ultralyd ja ) Ikke skummelt i det hele tatt ) (skiftet nick)
InLove♥ Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #9 Skrevet 1. februar 2011 Jeg bestilte på en privat klinikk i Trondheim - Medicus. Utrolig hyggelig gynekolog som tok seg god tid med å vise oss hva vi så ) På sykehus må man normalt sett ha "en god grunn" til å få ultralyd tidlig, da gjerne med henvisning fra legen din. (blødning, mistet tidligere etc.)
Up2me Skrevet 1. februar 2011 #10 Skrevet 1. februar 2011 Så spennende! Jeg skal på tidlig UL på torsdag. Tror jeg er i uke 11, men det er litt uvisst Det er noe av grunnen til at jeg vil ha tidlig. men ellers og for å se om den lille har det bra:) Har bestilt time hos privat gynekolog, og man trengte ikke ha noen mistanker eller plager for å få time. Hvordan funker det egentlig med innvendig ultralyd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå