Gå til innhold

Blir så frustrert :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, kjenner jeg blir litt frustrert nå :/ Er på dag 40 i syklusen, og har fortsatt ikke fått besøk av tr. Jeg har tatt mange gravididetstester, og alle har vært negative.

Jeg har i over to uker nå hadd menssmerter som kommer og går, ømme brystvorter, men ingen tr..

Kan det være noe galt? Eller er det "vanlig" å ha slike smerter i laaaang tid før tr kommer? Synes ikke det har gått lang nok tid for å oppsøke lege enda.

Trodde jeg hadde el smerter rundt den 10.jan, men tydeligvis var det ikke det, iom at tr ikke har kommet enda og tester negativt.

Blir så frustrert :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...Og når man snakker om sola... Tr har kommet! Da er det bare å begynne å belage seg på en ny og lang pp!

Skrevet

huff... kjedelig det ikke gikk denne gangen! Bedre lykke denne prøveperioden!!

Etter forrige fødsel hadde jeg litt ustabile sykluser i beynnelsen. Noen dager gikk jeg 35 dager (har vell egenltig syklus på mellom 28-30 dage). De gangene jeg gikk i 35 dager hadde jeg det slik du beskriver ovenfor med mye menssmerter, både før og under mensern. Aner ikke hva det kommer av. Lurte veldig på hva det var jeg også. Men så gikk det seg til etter en stund!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...