Gå til innhold

EL etter MA, noen erfaringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg fikk konstatert en MA når jeg var 8+2 uker og hadde utskrapning fredag for 1 og 1/2 uke siden. Sluttet å blø i går og tenkte jeg skulle teste for EL nå for å sjekke når den kom. Fikk positiv EL test i dag. Syns det er kort tid etter utskrapning, bare 1 og 1/2 uke. Kan det være rester etter hormoner i kroppen, eller har andre hatt samme erfaring?

takker for svar om andre har noen erfaring. Men tar ingen sjanser så får prøve i dag og teste litt flere dager for å se om det kommer flere positive EL tester

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Utrolig trist å høre du har hatt en MA.

Jeg har hatt 3 MA'er.

Fikk mensen tilbake etter 6, 4 og 12 uker, og EL 2 uker før det.

Etter 1,5 uker fikk jeg fremdeles positiv G-test. Siden en EL-test også slår ut på en graviditet, så kan det nok fortsatt være hormonrester.

Jeg kjøpte en rekke billige-strimler som jeg tok med jevne mellomrom for å vite når hormonene var ute av kroppen.

Lykke til videre

Skrevet

Tusen takk for svar. Da skal jeg fortsette å teste litt så jeg får oversikten. Liker å ha kontroll :) Blir snart 37 år, så regner ikke med at alle egg er like gode som før.

Jeg har hatt 1 MA før, men det var i 2005 og husker ikke helt når mensen kom tilbake da, men det var mellom 4 og 6 uker. Håper det ikke går lang tid denne gangen.

Trist å høre at du har hatt 3 MA, har du noen barn i mellom disse? Jeg har fått to barn siden første gang jeg hadde MA, denne graviden kom overraskende på, men når det første sjokket ga seg, var det bare glede, så da får man bare prøve igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...