Gå til innhold

???????????????? Skravletråd IKM Uke 8 ????????????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan i all verden har du tålmodighet til å vente en hel uke med å teste, Lykkelig 1984? Jeg er mektig imponert!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, du er ikke den første som sier det gitt:) hehe...

Jeg vet ikke, har liksom følelsen av at det er for tidlig å teste enda:) Jeg må bli kvalm og få litt halsbrann først! hehe, neida. Jeg er vel redd for å bli skuffet...

Skrevet

jeg er lik som deg lykkelig 1984. jeg venter ikm imorgen men har det ikke travelt med å teste fordi jeg forventer at tanta kommer. tror vi bommet på

Skrevet

Noen som har noen gode nyheter??? jeg skal teste imorgen tidlig. hvis ikke tanta kommer i natt! krysse krysse

Skrevet

Lykke til, Blondie! Hold oss oppdatert. Jeg skal prøve å holde meg til søndag om TR uteblir. Siden det var en test med utslag og en uten, så må jo en av dem være feil. Og da kan det like gjerne være den som viste neg. ikke sant? Hmmm... Har egentlig en dårlig følelse. Krysser fingrene for deg i stedet :-)

Synes også det er generelt lite tilbakemelding fra uke 8-damene? Er nysgjerrig på hvordan det går med dere alle!

Skrevet

Jeg har vel egentlig ikke meldt meg inn denne pp. Litt fordi jeg ikke har orket å være så aktiv her, har prøvd å tenke på andre ting enn babylaging! ;)

Og det ser visst ut som det hjalp!! Svaaak positiv test i går og i dag, ikm på søndag egentlig. :) Tør ikke slippe jubelen løs før over ikm, men har god tro!!

Skrevet

takk :-) tør ikke håpe noe for tror egentlig vi har bommet på el. men pleier å kjenne når det nærmer seg og nå er d litt andre symptoner. men det kan bare være hodet mitt. så vi får se. hold meg oppdatert dere andre! lurer på hvordan det går. krysser fingre og ben for alle :-)

Skrevet

Så spennende, en ørliten gratulasjon går din vei :-) Fremdeles ingen TR her, så håpet lever...

Skrevet

nå har jeg tatt en test for første gang i mitt liv :-) den hadde to streker. jeg hadde ikm i går. men tør liksom ikke juble helt. vet ikke hvorfor, hva tror dere ?? men ser ut som jeg er gravid !!!!

Skrevet

Oi oi oi, gratulere til dere begge :-D

Ikm i dag og eg e så nervøs at eg ikkje tør å ta en test.. redd for å bli skuffa igjen....

Skrevet

det skjønner jeg godt villmusa. jeg ville kanskje ventet til imorgen, hvis du klarer da! skal krysse armer og ben for alle :-) åååh håper det går bra dette her hihi

Skrevet

Skal ikkje teste før i morra eller mandag, skal greie det ;) Så sant ikkje tanta dukka opp da.. håpa den holde seg unna og at vi har lykkast denna gangen :) Får bare vente.... har for øyeblikke ingen symptom på hverken det ene eller andre, men sånn kan det ofte være ved tantebesøk og, plutselig bare komme den, men som regel bruka eg å begynne å spotte dagen før. Ingen tegn til det enda så leve fortsatt i håpe :o)

Skrevet

Jeg tok først en test mandag morgen. Fikk et svakt positvit kryss, men helt klart positiv. Turte ikke helt å tro på det, lest om mange her som har testet med CB og fått svaktpositive tester og allikevel ikke vært gravid.Tok en ny test i går og fikk et sterkt positivt kryss :) Det kom opp på få sekunder..Er super glad men tør ikke helt å glede meg for mye.. Helt uvirkelig..

Etter et par måneder med spotting og ustabile sykluser prøvde jeg denne måneden damiana og wild Yam.. Tok Damina fra et par dager etter mensen startet og til jeg fikk positiv eggløsningtest.. Postiv EL test fikk jeg tirsdag 8 februar.. Ventet til torsdag morgen før jeg begynte på Wild Yam. Tok da 2 piller morgen og to kveld i 7 dager. Skulle hatt IKM tirsdag 22.. Ingen spotting og er gravid.. Føler det var Wild Yam som gjorde susen for meg :):)

:):):)

Lykke til til alle dere andre også:)

Skrevet

Gratulere så masse EngeLykke og kos deg med svangerskapet :-)

Skrevet

Det er vanskelig å holde seg med den testingen altså. jeg har sovet utrolig dårlig i natt. jeg hadde to ganske klare streker men ikke like klare. kan det være mulig at jeg ikke er gravid? lurte på å ta en test til imorgen tidlig for sikkerhetsskyld. krysser fingrene for alle testere!

Skrevet

Gratulerer til dere med to streker :-D

Fremdeles ingen TR her. Etter svaaak pos. test med CB på tirsdag og neg. test (CB) på torsdag bestilte jeg billigstrimler på nettet. De kom i dag, og jeg klarte selvfølgelig ikke å vente... :) Var tross alt 20 stk, og trenger forhåpentligvis ikke så mange, hehe. Tok den i ettermiddag, og det var en svak strek der også. Så vet ikke helt om jeg tør juble... Skal ta en ny billigstrimmel i morgen tidlig, og gir den også utslag tar jeg en test jeg kjøpte på apoteket (tror den heter a1?). Mandag skal jeg på kontroll på sykehuset, og skal også ta blodprøver. Tenkte å spørre om de kan sjekke hcg-nivået med det samme. Blir jo gal av denne usikkerheten! Trodde streken skulle være sterkere 3 dager etter IKM, men kan jo hende jeg produserer hcg sent, eller egget ikke festet seg med en gang? Gru-gleder meg i hvert fall til jeg kan ta testen i morgen...

Ha en strålende lørdagskveld der ute!!!

Skrevet

forstår at du blir litt forvirret tigerlise&Anton. men det er jo mange ting som kan påvirke. feks at du har drukket for mye væske, og d akn være noe med testene også. jeg brukte en sånn a1. kjøpte en to pakk, så skal ta en imorgen tidlig også, for å bli enda mer sikker. de kan måle igjennom blodprøve også så da får du litt svar på mandag også:-) spennende. skal krysse for deg!

ha en fin fin kveld, her er det snar taco:-)

Skrevet

Så spennande - kryssa fingrane for at dere begge e gravide :)

Her e det fortsatt ikkje komt noen tantebesøk ;) E dritnervøs kver gang eg skal på do for at ho ha komt/komme. Håpa så inderlig at noe ha skjedd denna gangen men tør ikkje håpe for mye - sjøl om eg gjør det allikavel, hehe :)

Ha en flotters lørdagskveld alle sammen :)

Skrevet

Nå skjønner jeg absolutt ingenting... Tok 2 tester i dag, og begge var negative. Hmmm, er vel bare å vente til blodprøvene i morgen. Ikke sikkert egget klarte å feste seg likevel? Har tatt en del slimløsende hostesaft i det siste også, har vært så potte tett i hodet og lungene. Skal vel ikke være bra med tanke på at egget skal ha optimale forhold for å feste seg. Jaja, det som skjer det skjer.

Skrevet

Tanta kom i natt/dagtidlig :( Så da får vi bare svelge skuffelsen og gå inn i en ny pp med friskt mot :)

Ønska dere alle lykke til. Håpa blodprøve i morra vil gi dere mer svar Tigerlise.

Skrevet

Off ja dn tanta...har ikm i dag ca..negativ test men ingen tante..men d e egentlig like greit at ho kommer når en ikkje er gravid sånn at en kan beg.på nytt:)for d går jo helt sikkert neste mnd ikkje sant villmusa?hehe så no håper eg ho dukker opp i løpet av dagen;)

Skrevet

hører visst til her jeg...TR kom i dag, må visst begynnne å følge med på syklusen min nå. Så får jeg gå på med godt mot denne måneden :-) har ikke mistet motet.

Skrevet

Da har jeg visst begynt å blø litt, så regner med det bare var en kjemisk graviditet denne gangen. Jaja, bedre at det skjer nå enn etter flere mnd. Satser på en spire som sitter neste pp :-)

Skrevet

Tanta kom her også:(

Er snart ferdig med den faktisk, har bare ikke vært så flink å oppdatere her inne.

Ny ikm i uke 12.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...