Gå til innhold

???????????????? Skravletråd IKM Uke 8 ????????????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei:-) jeg er ny her hihi men mener at jeg har IKM sånn 25 Feb hvis jeg har telt riktig. syns denne tellingen er litt vanskelig jeg og har ikke tatt noen EL tester. fikk inn noen svømmere tre dager før da jeg tror jeg hadde EL og har ikke vært noe annet enn det :-( så spørs nok om det funket. men er jo lov å håpe:-) har hatt murringer i i flere dager og kjenner litt stikkinger på venstre side idag. men jeg kjenner sikkert alt for mye etter :-P typisk det!

gleder meg til å høre videre om dere!

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei

Slenger meg med på denne:) ikm i uke 8 ca.22/23 februar.. Hadde positiv EL tirsdag 8 februar.. Kjente godt at jeg hadde eggløsning og vi hadde sex mandag ,tirsdag og onsdag.. Får håpe det klamrer seg fast denne gangen.. Har prøvd damiana og Wild Yam denne perioden.. Har følt at jeg har spottet en del og at egget ikke har villet feste seg de forrige månedene.. Er sååå spent..

Håper virkelig på en positiv test til neste uke:) Tenker jeg tar en test på lørdag/søndag..kan ikke vente..he he:)

Skrevet

Er det noe symptomer ute å går for tiden?

For min del er det lite. Har litt murringer i brystene innimellom, men det er for lite til at det er noe graviditet på gang. Har ikm den 21/22.feb og i dag er jeg blitt stinn og hard i magen. Kan også være tanta som kommer. Velger å tro det da...

Skrevet

Får håpe tanta glimrer med sitt fravær:))

Jeg har en del murring/ømmhet i brystene, og veldig trøtt. Har ikke lyst til å håpe for mye......men vil så gjerne at det sitter nå!!

Skrevet

Må slenge meg på her jeg og da, er i 1 pp etter å ha fjerna spiralen, men ingen aning om syklusen er som den skal ( har hatt mensen som normalt i alle 4,5 åra jeg hadde i spiralen, så da er det bare å vente på Ikm neste fredag, blir spennende å se ( har 3 fra før, og alle har sittet på første forsøk, men har nå ny mann :)

Har hatt en del symptomer de site to dager, men negativ test , så er spent på hva neste uke bringer :)

Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Shit, nå fikk jeg jo mensen her på toalettet i sta, 9 dager for tidlig?? Ja,ja sikkert bare tøys ennå iom at spiralen nettopp er kommet ut. Får krysse fingrene for neste måned :)

Skrevet

Samantha, var det "ordentlig" mensen? Sikker på at det ikke er festeblødning, det stemmer jo bedre med tidspunktet i syklusen?

Ellers er det ganske rolig på denne tråden. Hvordan går det med dere uke 8-damer? Begynner jo å nærme seg IKM for oss også nå, og jeg kjenner spenningen stiger for hver dag. Jeg har IKM på onsdag (tror jeg), men lurer jammen på om ikke jeg skal svi av en test på mandag... Sist klarte jeg å holde meg, og da kom TR akkurat på IKM så jeg slapp å teste. Har ikke den helt store trua denne pp heller, føles på ingen måte gravid. Men man vet jo aldri...

Prøver å psyke meg opp til en neg. test. Vi skal på lang-weekend til Paris 10.-13. mars, og dersom det ikke klaffer denne pp så rekker jeg akkurat turen før EL og kan ta meg et glass rødvin. Om jeg skulle være så heldig å ha spire i magen allerede nå, så er det selvsagt ikke noe offer å stå over vinen, men prøver å finne positive ting om jeg ikke er gravid nå.

Noen som har kjent symptomer, da? Finnes det forresten en IKM-liste for uke 8? Håper den fylles opp med masse nicks under "gravid" :-)

Skrevet

Trodde først jeg hørte til uke 7-gjengen, men så slapp ikke egget, en uke senere slapp det derimot. Så da blir det ikm uke 8 på meg:-) torsdag eller fredag for å være mer nøyaktig

Skrevet

10 dpo her. Har endel murringer og stikninger. Litt uggen i magen også - endel oppblåst. Kanskje jeg tar en test i morgen tidlig.... har veldig lyst hvertfall:)

Skrevet

Eg prøve å ikkje leite etter så mye tegn for de siste prøveperiodane har eg kjent forskjellige symptom kver gang, noe som har gitt meg håp i kver syklus men har hittil ikkje fått positiv test. Allikavel klare eg jo ikkje å la være å gruble litt når eg merka ting som ikkje e helt som det bruka. Men om det e rette eller feile tegn denna gangen - ja det får vi bare vente med å se. Å kor lite tålmodig eg e! ;)

Hadde el lørdag eller søndag.. trur det va på onsdag - da våkna eg og va SÅ kvalm! Kvalmen gav seg etter frokost.. samme skjedde i går, i dag va det litt bedre. Syns det va vèl tidlig å bli kvalm om det skulle være et symptom men faktisk så såg eg på god morgen norge at Jordmor Siri va der og fikk spørsmål om morgenkvalme i svangerskapet og da sa ho at noen kunne faktisk oppleve å få det bare dagen etter befruktning.. og vips..... et lite håp blei tent inni meg, hehe :)

Så hadde eg litt såre brystvorte (sorry detalj) fra søndag og et par daga fram

Skrevet

Hei jenter!:)

Jeg venter ikm om en uke ca, har ikke noe forhåpninger denne pp.. Og det er deilig!:)

Var hos gyn for 2 uker sia ca, og idag har jeg tatt blodprøve for å konstatere at jeg har el. Skal også ta en ny blodprøve dag 3, så blir spennende med svar :)

Heldigvis hadde jeg mange fine egg på lager og slimhinna var perfekt.. Spennende med innvendig ultralyd!

Skrevet

Tenkte å svi av en test i dag (IKM på onsdag). Hadde en CB liggende fra forrige gang (2 år siden), så den var selvfølgelig gammel, men hadde holdbarhetsdato til april 2011. Men tror dere ikke den f.... testen ikke funka, da!!! Kom ikke fram noe som helst i noen av vinduene! AAAARGH!!! Hadde "brukt opp" morgenurinen, og siden det kun er 1 dag igjen til IKM i morgen tror jeg at jeg venter til torsdag med å teste (dersom ikke TR kommer som forventet på onsdag, da).

Noen andre som har begynt å teste?

Skrevet

Tok en test i går, søndag, negativ. Tanta kom i dag, på slaget 14 dager etter positiv el-test. Jaja, det er bare å se fremover. Det hjelper iallefall ikke å grave seg ned!

Krysser fingrene for at dere andre får det til! :)

Skrevet

hallo damer:)her er ikm i morgen 22.feb,men i går hadde jeg utflod med blodtråder i(sorry detaljer),plutselig begynte jeg å klø no fryktelig på puppene,de begynte å svi og menssmerter......hmmm men tanta kommer vel sikkert allikevel tenker jeg,forrige syklus var på 23 dgr nå er jeg på dag 27, pleier å ha 28 dgr da!

Skrevet

jaja, da får jeg hoppe inn hit i fra uke 7! ikm var på onsdag, ingen tr og neg.test! så får bare vente å se! :D

lykke til til dere alle i uke 8 :)

Skrevet

Ja da har jeg svidd av min første test... Så først ut til å være blendahvit, men etter en stund kom det fram en syltynn strek. Nesten på tykkelse med et hår. Tror egentlig ikke jeg er gravid, kjennes ikke sånn ut. Dessuten mener jeg utslaget burde vært større ettersom IKM er i morgen, men det er bare å vente og se. Kommer ikke TR i morgen tar jeg en ny test på torsdag. Er jeg gravid bør streken bli ganske så tydelig da.

Hvordan går det med dere andre? Regner med det er flere som har startet testinga nå?

Skrevet

Unnskyld folkens, jeg driver visst på å lure dere! Tanta kom ikke allikevel i går. Var veldig sikker fordi det kom litt rosa på dopapiret og hadde skikkelig mensenmurringer på søndag og natt til mandag. Tanta har ikke kommet i dag, og jeg testet negativ i morges. Tanta dukker nok opp snart...

Skrevet

Kjedelig med sånn verken - eller... Håper tanta holder seg borte og at du bare er litt sein med å produsere hcg :-)

Skrevet

Heisann!

Leste en av dere hadde fått en slik test med tynn strek? Var det Tigerlise? Unansett, det har jeg også, faktisk to slike men med bittelitt skygge bak, tok en til i går da ble det jammen svaaakt positiv (tykk linje) Er så spent. Har Ikm på torsdag, skal iallefall sjekke da, om ikke før! aiaia, går mye penger på testing gitt!

Føler jeg har symptomer her så håper av hele mitt hjerte! Lykke til alle sammen!

Skrevet

Oj, da er det kanskje håp for meg også da? Usikker om hvor raskt jeg produserer hcg. Har vært gravid 3 ganger tilsammen (1 fullbyrdet), og alle gangene har jeg testet over en uke etter IKM. Blir spennende dager for oss dette :-)

Våger meg på en forsiktig liten gratulasjon til deg, Maysan27 :-) Hold oss oppdatert!

Skrevet

Da va jeg også hær i gjen... ska ha ikm på torsdag, håpe ikke den kommer.. tok en billig test på mandag å den va negativ, har ikke noen symtomer på at æ e gravid å har heller ikke symtomer på at mens kommer...

Skrevet

så spennede å høre hvrodan det går med alle. jeg har lest litt om tegn nå og føler at jeg har amnge av de. men jeg føler at de er de samme som når TR skal komme. etter mine beregninger så skal IKM være på fredag 25. og jeg tror det kommer :-( for vi bommet litt på dagene. ble bare sånn.... men hadde s.. noen dager før så hadde vi vært super heldige så hadde svømmerne tatts eg en "pause" oppi der hehe men det e rvel ikke så vanlig! når bør man ta en test når man ikke er helt sikker på hvor lang syklusen er??

Skrevet

Jaddah... Ser ut som den ultratynne streken på tirsdag bare var bullshit. Tok en ny test i dag, og hvit som snø... Jaja, da er det bare å vente på tantebesøk igjen, da.

Flere som har testet?

Skrevet

uffda. hmmm men man vet jo ikke sikkert før tanten kommer :-) skal krysse fingrene for deg jeg. jeg har ikke testet. har IKM imorgen. og kommer den ikke imorgen tester jeg Lørdag tenkte jeg. men kjenner vanlige mensen smerter nå :-( men har hørt at de kan ligne litt på gravid symptonene , men tør ikke håpe noe! vi får holdes oppdatert!

Skrevet

Jeg hadde IKM på mandag, skal teste over helgen visst TR ikke har kommet til da... :) Ingen tegn til mensen foreløpig da!

Lykke til!

Mensenfølelse er jo et symptom vel blondie?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...