Ettervinterkommervår Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Er 2 dager over termin i i dag. Våknet halv syv i dag med moderat til vonde rier som kom med 5 min mellomrom (i en time, så litt lengre mellom dem). Magen tømte seg flere ganger og på toalettpapiret kom litt blodblandet rødlig slim (og litt brunt). Fortsatte med rier i varierende styrke, mange av dem over ett min og GANSKE vonde, utover formiddagen. I tillegg har jeg hatt en del rier (ikke så kraftige) til og fra siden romjulen. Nå har de derimot omtrent stoppet helt opp. Kan gå opp til noen timer mellom to. Er det noen andre som har erfart noe lignende og som kan si noe om sin erfaring med fødselsforløpet videre? Selv har jeg gått 11 og 13 dager over tidligere, og når fødselen har vært i gang så har den ikke stoppet opp selvom det har tatt laaaang tid. Samtidig har jeg ikke erfart at riene er såpass kraftige fra begynnelsen av, men har tatt modningsakupunktur og tenker kanskje at jeg denne gangen er mer moden ved "start" enn jeg har vært de andre gangene da jeg har begynt fra scratch- helt umoden. Evn tips til å få fortgang igjen?
Navychick Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 Mamma her en venninne som driver med fotsone terapi. Hun sa at en behandling med det hos en som er flink kan sette fødselen i gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå