Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager at æ e så rett frem med spørsmålan mine, men vi e nu kvinnfolk her og det e jo et intressant tema så æ kjøre på. :)

Håpe noen kan svare æ litt, eller i hvertfall gi mæ no hint om kordan æ skal tenk fremover. Æ fødte jo 3 januar, men da en liten engel.

nå er det ikke sånn at vi går innbitt inn for og forsøke nå med en gang på nytt.. Vi har det på ingen måte travelt og jeg er veldig forsont med at kroppen min blir gravid, når den selv føler for det og er klar. orker ikke stresse, barnerommet står der uansett, og bruker tiden nå på og pusse opp kjelleren (får nå kan jeg jo faktisk være blant pussestøv og maling igjen. deilig følelse.

Testa ut metoden for og finn ut om æ hadde eggløsningsslim i utfloden min, fordi æ på ettermiddagen for ei uke sida merka at æ va våtere nedentil. Æ og sambo hadde deili elskov i går kveld og i morrest, noe som ikke var planlagt, men heller ikke negativt. Beklager at dere må høre dette, men trenger litt tilbakemelding fra noen som kanskje er mer "erfaren".

Så tilbake til utfloden min i kveld, den var klebrig, som tyggegummi i fingrene, så for og dobbelsjekke så la jeg den lille klumpen i et vannglass og ganske rett så lå den og fløyt i glasse. ( hadde lest at det da kunne tolkessom eggløsningsslim) vil det si at æ har begynt og få normal kropp igjen nu? 3 uka nøyaktig etter fødsel? ingenting e jo bedre enn det.

Har jo hatt sånn ubehag nedentil, altså sånn rolige snille menssmerta, men tenker jo at det kan henn at det e livmora som trekk sæ samen fortsatt??? eller skulle det vær tover nu?

Hoff æ prøve og les på nettet, men e ikke bare bare og finn svar på alt, så tar i mot de svaran æ kan få. :)

Send over litt babystøv på alle som vil ha det. :)

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...