Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei uke etter planen. Men illsint hyling og tåreSPRUT kom som forventet. Så får man se hvordan de neste to døgnene blir:S

Thea ble imidlertid veldig god kompis med en gutt som var 3 dager yngre enn henne- guuuuud så søte de var sammen oppå stellebordene:D Men det var før stikkene....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff! Min lille frøken skal ikke ta de før 22.02, men jeg har begynt å grue meg skikkelig allerede! Får håpe de neste dagene går fint! Lykke til!

Skrevet

Min lille skal ta de nå til torsdag, ruer meg også litt.....

Han er prematurfødt, er nå to uker over termin. Men vaksiner følger fødselsdagen......men han er så liten.....

Hvilke reaksjoner kan vi vente oss at de kan få????

Skrevet

Heihei!

Får prøve å oppmuntre dere litt jeg da :)

Jeg grudde meg veldig til vaksina. Blei utsatt to ganger pga feber, så jeg fikk ekstra god tid på å grue meg..

Dagen kom og jeg troppa opp på helsestasjonen svett og nervøs Den skumle dama kom og jeg begynte nesten å gråte .. hehe..

men vet dere hva? Det gikk så bra! Ja, jenta blei fornærma og sint da hun ble stukket. men det gikk kjempefort og trøste og så var alt glemt :)

Gikk og ventet og ventet på reaksjon, men ingen reaksjon kom. Ikke engang da jeg dro av plasterlappene noen timer senere kom det noen reaksjon. Eneste kanskje var at hun sov litt mere den kvelden og neste dag :) men ingen feber eller reaksjon.. og jeg kjenner flere som fikk ingen som helst reaksjon. Så det er ikke sikkert dere vil merke noe.

Lykke til til alle! :)

Skrevet

Da håper og ber jeg inderlig at vår vaksinering går like bra som deres Helt lykkelig:)

Skrevet

jeg melder meg også inn her.

Gruet meg selv masse til den vaksina, og hadde en skikkelig klump i magen for kvelden etterpå.

Men mot all forventning gikk det supert!! han hadde ingen utfall av vaksinen annet at han sov veldig godt og tungt;) så det er nok ingenting å grue seg til, og om det skulle være noe så er det nok ikke noe særlig mer enn det dere har vært borti før.

Skrevet

Her var det krampegråt i laaaang tid i kveld, tydelig ubehag og vondt. Ga henne en paracet, og da fikk hun endelig sove. HS sa at man ikke behøvde å gi paracet før det var feber over *blabla*...Vel, forhøyet temperatur men ikke feber. Men for å lindre vondten så fikk hun. Må da være bedre å få den slik at hun får sove, og forhåpentligvis er det verste over når hun våkner i morgen (etter noen ammerunder i natt selvsagt). Mye smertelindring i nærhet og pupp også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...