Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp i vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 38, gått opp fra 58 til 70 - jobbet hardt for å motstå alt snopet jeg har lyst på tele svangerskapet:).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 29+5 og har gått opp 6-7 kilo. Greit fornøyd med det, hadde sist på dette tidspunktet gått opp rundt 15 kilo

Skrevet

Jeg er i uke 30 idag og har gått opp ti kilo ved forrige legebesøk. Er noe undervektig fra før så håper jeg kan gå opp noen kilo til ettersom jeg vet at alt forsvinner ved amming :) gjorde det sist iallefall

Skrevet

+ ca 15 kilo, 36 uker :) Gikk opp 8 sist.

Skrevet

er i uke 33 og gått opp 19 kg

Forrige sv.skap gikk jeg opp 30kg så du er ikke alene

Skrevet

Er 32+4 og har gått opp bare 3,5 kg alt-i-alt..

Men lille jenta vokser som normalt, så er ikke bekymret... :-)

Skrevet

er 30+1uker i dag og har kun gått opp 1kg,er på kontroller hver uke,pga av lavt syf-mål.

Skrevet

38+5 og har gått opp 13 kg, fra 60-73 kg. Har noe vann i kroppen (2), så noe går nok på det..

Skrevet

termin i dag og 12 kg opp .-)

Skrevet

Har gått opp 20 kg, er 30+6. Gikk opp 30 kg i forrige svangerskap, de forsvant etter 5 mnd. Håper det går like lett denne gangen, men det er slett ikke sikkert - den gang var jeg 24, og nå er jeg 30 år....

Skrevet

Hei!

jeg har gått opp 7 kg, og er i uke 31. samme vektøkning som første svangerskap (så langt). er ganske streng med meg selv, og har et sunt og godt kosthold, tror nok jeg har igjen for det.

forige svangerskap la jeg på meg 12 kg, og d var akkurat passe. de forsvant fort etter fødselen. hadde ikke så mye vann i kroppen som mange får, og det utgjør jo som regel litt hvis man går opp mange kilo.

Skrevet

uke 38, 18kg. eg har masse vann, hadde gått opp 4kg på de 2 siste ukene, og det er ikke mat det skyldes..

gikk opp ca 15kg første svangerskap.

Skrevet

uke 33 og har gått opp ca 19 kg.

Skrevet

Var på kontroll i går, 39+3 og veide meg til 28,9 i pluss gjennom svangerskapet så langt. Regner med å bikke 30-tallet før knotten kommer.

Må legge til at det er veldig mye vann i kroppen da, så 30 kilo er kanskje ikke så ille.

Skrevet

Er fem dager på overtid og har gått opp 8 kg totalt. På de siste kontrollene har vekten stagnert på 72 kg men magen vokser jevnt likevel. Tenker mye går bort ved fødsel men "gruer" meg til det vanvittige sjokoladesuget jeg får når jeg ammer... Bøtter innpå med sjokolade og blir direkte sur hvis mannen har spist for mye av rasjonen...

Skrevet

Uke 28+6. Har vel gått opp 3 kg omtrent.

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn
Skrevet

18 dager til termin og gått opp 10 kg.. raste opp 5 kg på 12 dager her :-/ noe som føre til ekstra kontroll hos jm.. Men synes fortsatt det er grei vekt i lengden, gikk opp 5 kg på 36 uker, så har jo holdt seg bra nok da.

Skrevet

Spør meg heller kor mykje eg har gått ned i vekt. Har gått ned 4 kg i vekt. Men, det er pga svangerskapsdiabetes og omgangssjuke. Men, eg veit jo at barnet har det fint.

Skrevet

28 uker og gått opp 16 kg :-/

Skrevet

Jeg er 37+4 og har gått opp 14 kilo så er veldig fornøyd med det egentlig, hvertfall med tanke på forrige svangerskap. Jeg gikk opp 30 kilo og fikk en jente på 3.500g.

Jeg fikk beskjed av jm om at jeg ikke skulle tenke på vekta så lenge jeg hadde det bra og følte meg pigg. Men hvis det er noe trøst så syns jeg også at det var litt vel mye å legge på seg, men jeg raste det av meg på 3 uker etter fødselen :)

Skrevet

34+5 og opp 14,5 kg. De siste ukene har det kommet ca 3 kg, så det er vel noe av det som er vann. Passer veldig på kostholdet pga overvekt.

Skrevet

38 + 3 og opp 8 kg - gikk ned 3 kg de første mnd så vektoppgang ifht før graviditet er + 5 kg...Har spist det jeg har hatt lyst på - godterier så og si hver dag, men kroppen er nok vant til det fra før =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...