Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp i vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 31+1 og har gått opp...............25 kg!!!!

er ikke det litt vel mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe kanskje litt over gjennomsnittet men så lenge du spiser noenlunde sunt og er litt i beveglese tror jeg du ikke skal bekymre deg. Min erfaring er at er det mange kilo som kommer fort, forsvinner gjerne like fort igjen etter fødsel. :) Har du mye vann i kroppen veier det litt også.

Jeg er selv 37+5 og har gått opp 15 kg ca. Er fornøyd med det med tanke på sist gikk jeg opp nesten 25, og da var jeg myye mer i aktivitet enn ved dette svangerskapet. forstå det den som kan. :)

Skrevet

33+5. Gått opp 12,3 tror jeg det var. Vekta har stagnert der og ligget jevnt i 3-4 uker, men ul viste baby 5% større enn snittet så gutten får det han skal ha tydeligvis:)

Skrevet

Hei. Jeg har ikke gått opp noe enda. Og jenta vår er litt over gjennomsnittet fikk jeg beskjed på

Skrevet

hei :) jeg har gått opp 8 kilo ca, og har att 5 uker til termin:)

sist gang gikk je opp 20 kilo med da ventet je gutt :)

Skrevet

Jeg er 36 uker og har gått opp 12.7 kilo begynt å få en del vann i beina og ul målte ei lita tulle som er 10% større en gjennomsnitt . Men disse kiloene er jo så absolutt verdt det når disse miraklene våres kommer =) og godt de kiloene er til å ta av igjen :)

Skrevet

Har vel gått opp 16-17 kg, tenker jeg. Det er likt med alle mine forrige sv.skap (venter nr 5). Er snart 35 uker.

Skrevet

25 dager til termin og opp 7 kg.

Er overvektig i utgangspuktet, så har vært obs på matinntak og har bevegd meg mer. Med førstemann gikk jeg vel opp 23-24 kg og klarte nesten ikke gå på slutten, haha ;-)

Skrevet

snart 4 uker igjen og har gått opp 15 kg,er ganske fornøyd med det Bo)

Skrevet

Har bare gått opp 9,5 kg denne gang og termin om 5 dager.

Faktisk begynt å gå ned litt allerede, men det har nok med mat lysten å gjøre. Sliter med å få i meg mat samtidig som jeg har en veldig aktiv 19mnd gammel gutt ..

Har noe vann i kroppen men ikke mye :)

Gikk opp 18+ forrige gang.

Er veldig glad jeg ikke er så tung denne gang med all aktivitet som kreves med en liten gutt når man er alene 3 uker i slengen :)

Skrevet

gått opp 6 kilo er 38+4... veide 69 før og 75 nå så er vel nok det:)

Skrevet

Her har jeg gått opp ca 20 kilo er 38 uker .. Men tenker ikke så masse på vekten, kommer jo en liten prins ut av dette <3 Og så får eg heller trene litt ekstra når den tid kommer ;-)

Skrevet

er 33 uker på vei og har gått opp 20 kg. Sist gikk jeg opp 25 kg, så jeg er på god vei til å gjøre det samme igjen;-)

Men jeg klarte å gå ned alt i permisjonen... men det var hard jobbing så jeg må nok stå på denne gangen også.

Skrevet

54 dager til termin, og har gått ned 5 kilo :D

prinsen tar til seg mer enn nok næring, han er noe over gjennomsnittet,,,

Skrevet

Jeg har gått opp 6 kg, og er superfornøyd med det, i og med at jeg har plenty av kilo fra før av... Jeg er forresten 36 uker + noen dager... Satser på og tror at dette forsvinner relativt raskt, det gjorde de med førstemann, og da var jeg vel oppe i 12 kg vektøkning da han ble født... Har ennå ikke fått noe vann i kroppen, så jeg regner med at det enda kan bli noen kg. Det får bli som det blir....

Skrevet

Er 29+4 og har gått opp 4 kg i forhold til utgangsvekt og 5,5-6 kg i forhold til minstevekt i 1. trimester.

Har litt å gå på fra før, men har lagt på meg mer nå enn forrige svangerskap. Da veide jeg det samme ved fødselen som da jeg ble gravid. Og det var nok i etterpåklokskapens lys litt lite..

Skrevet

jeg er 28+4 og har gått opp 5kg til nå.... men kiloene kommer vel sigende etter hvert tenker jeg!

gikk opp 19kg sist svangerskap, men da mente di at ca 10kg var vann i kroppen.

Skrevet

Er i uke 29, og har økt med 5 kg så langt. Regner med at det kommer mer på slutten, ja.... Sist kom nesten alle kiloene de to siste månedene.

Skrevet

12 kg, men tror masse av det er vann for er ganske hoven i beina og i ansiktet. er 37 + 5 idag.

Skrevet

35+5 på vei, 17 kg har jeg gått opp. fra 54-71 kg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...