Puppen og lillemor Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 kan man like gjerne blande i eller gi en t-skje sviskesaft? (snuppa er 3,5 måned - får bare MMe de gangene jeg skal ut på noe..)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 Ja, det vil jeg tro, men husk at sviskesaft er en god del mindre effektivt enn malt, så tviler på at en t-skje er nok..
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 Hei! Spurte om dette på helsestasjonen. De sa til meg at malt er best Og at jeg ikke skulle gi svisker før tidligst 4 mnd. Men de ville fortsatt med malt da om det har effekt (vet helsestasjoner ofte overdramatiserer ting men..) Hvorfor vil du heller gi sviskesaft? Om du bare skal gi en flaske i ny og ne, er det ikke sikkert du trenger det. Lykke til
Hanna30 Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 Når hun får mest morsmelk og bare en flaske mme i blant trenger du ikke tilsette noe som helst! Eller blir hun veldig hard i magen etterpå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå