OktoberPrinsesse10 <3 Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Min lille tulle på straks 4mnd(fredag) har plutselig begynt å spise 3-4ganger i løpet av natten.. Vi legger henne for kvelden mellom 20-21, da har hun alltid spist godt først (jeg ammer). Så gir jeg henne mat igjen ca.22.30-23 (da vi legger oss) (Fordi hun har ofte våknet rundt 23.30 for mat, og det er alltid rett etter jeg har sovnet, så jeg ville prøve å være litt føre var) Men så skal hun jaggu ha mat igjen mellom 02-03, 05-06 og avogtil når hun spiser i 5 tiden vil hun ha mat igjen kl.7, og våkner for dagen melom 08-09 og da er det igjen mat.. Det har holdt på sånn snart en uke.. Før dette spiste hun sov regel 20-21(ved leggetid) 03, 06, 09 (morgen)... Hva syntes dere? Skal jeg bare gi henne mat alle disse gangene på natten, eller skal jeg prøve å begrense dette til 2 ganger, kanskje? Når hun våkner og gråter for mat prøver jeg med smokken osv, men det nytter ikke:p Men skal jeg prøve litt hardere? Litt usikker ang den nattmaten altså.. Hun legger fint på seg, og spiser fint på dagtig og er ei blid og fornøyd jente.. Tar gjerne imot tips!! Takk:)
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 Økedøgn? Økedøgn kan faktisk vare noen dager. Jeg opplevde aldri det på dagtid, men heller om nettene... Men forsøk med smokken likevel! :-)
OktoberPrinsesse10 <3 Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2011 Har aldri opplevd at hun har hatt økedøgn i så lang tid.. Hun pleier å ha dette på dagtid, men det kan sikkert variere.. Savner litt sammenhengde søvn <3
cadence Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 Bolla mi på 3 mnd er nattmatelsker hun også, det har hun vært i laaaaang tid. Mulig hun "påvirkes" av at hun ligger ved siden av meg (vi samsover). Spiser ved 19tiden, og så sovner hun for kvelden. Vil ha mat igjen ved midnatt (da jeg legger meg). Så blir det vel ved 3 tida og ved 7tiden. Etter det står vi opp, og da går det som regel et par timer før hun vil ha mat igjen. (Fullammer)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå