Evigheten Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Lille har fått smake gulrot i tre dager nå. Skal ho få bare gulrot en stund før ho får smake for eksempel potet? I så fall hvor lenge? Eller er det bare å kjøre på med forskjellige saker?
Evigheten Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2011 Svarer på mitt eget innlegg jeg. Har lett rundt omkring, og det nærmeste jeg har kommet, er at man skal gi samme ting i "noen dager" før man begynner med en ny smak. Noen dager...3 dager? 10 dager? Hm :/
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sommerfugl Skrevet 31. januar 2011 #5 Skrevet 31. januar 2011 leste ett sted at du skal holde deg til en type ny mat i minst en uke før du introduserer neste smak. Dette er vel for å være helt sikker på at den lille ikke er allergisk mot maten du introduserer. Tror jeg
cadence Skrevet 31. januar 2011 #6 Skrevet 31. januar 2011 Høres logisk ut:) Dumt å pøse på med mye forskjellig og baby ender opp med en reaksjon. Da har man jo et puslespill med å fjerne en og en ting for å finne årsaken til reaksjonen, noe som kan ta tid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå