Endeligtobarnsmamma Skrevet 10. mars 2011 #176 Skrevet 10. mars 2011 Melder meg inn her jeg, er på tempemnd nr to nå. Månedens chart er litt rar siden vi var på vinterferie uten termometer Her er linken hvis jeg har klart å lage den riktig: http://www.fertilityfriend.com/home/339def
Lady`83 Skrevet 11. mars 2011 #177 Skrevet 11. mars 2011 Kan dere se på charten min? Skal ha forventet ikm i morgen eller søndag. Trodde håpet var ute da tempen gikk ned igår, men har gått opp idag... hva tror dere? pleier den det på dere? Testet neg. for noen dager siden og ble veldig skuffet, men har lest at 84% fester seg mellom 8-11 dager dpo så da tester man jo ikke pos. før ca. to dager etter dette....
Metti er håpefull Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #178 Skrevet 11. mars 2011 Hmm det e vanskelig å sei men eg tenke at det e alltid et håp når tempen går oppover.. Det er jo opp den ska ; )
CI82 Skrevet 12. mars 2011 #179 Skrevet 12. mars 2011 Håp så lenge tempen ikke går nedover sier jeg Skjønner ingenting av denne syklusen min. Tror jeg hadde EL for ca en uke siden, men usikker på tempen siden jeg har vært forkjølet de siste tre dagene. Har hatt høy temp, men tenker at det kan være litt feber også. Så idag fikk jeg noe som ligner på EL-slim, men det er mer som en geleklump. Sorry for detaljene, men noen som har opplevd det? Og livmortappen er helt myk igjen og ganske høy og åpen. Virker nesten som jeg har EL nå, men det stemmer jo ikke. Jaja, får vel bare vente å se hva som skjer.
Lady`83 Skrevet 12. mars 2011 #180 Skrevet 12. mars 2011 Skjønner ingenting jeg nå...Ifølge ff skal jeg ha ikm idag, og jeg fikk enda mer temp økning idag. Grafen min er langt fra coverline og stigende.. Tenkte jeg ville teste pos. idag, men neida... Skuffende.. Tempen min pleier å gå under coverline når jeg skal ha tr...så skjønner ikke dette helt:( C182: Pleier også å ha mange " el slim " greier frem til tr egentlig, tror det er ganske vanlig;)
Metti er håpefull Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #181 Skrevet 12. mars 2011 Det høres jo veldig lovende ut da lady 83.... Håper det har klaffet for deg da.. Jeg er 5 dpo i dag ... Har temp på ca 36.45 som jeg bare har etter el så regner me at det stemmer... trodde ikkje jeg skulle får eggløsning denne mnd siden jeg var på dag 30 .... skjønner ikkje ka som har skjedd eg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå