Gullis :) Skrevet 13. februar 2011 #126 Skrevet 13. februar 2011 Gratulerer Monalisa! SÅ utrolig hyggelig! Hadde god magefølelse på deg . Har mistet grafen din på FF , kan du legge den ut igjen? Hører flere som sier at de har hatt MYE sex rundt El, lurer litt på om det betyr flere ganger om dagen, hver dag for eksempel?
Fru Monalisa Skrevet 13. februar 2011 #127 Skrevet 13. februar 2011 Her er grafen min: http://www.fertilityfriend.com/home/monalisa Vi snakker sex et par ganger om dagen faktisk ja, rundt EL. Klaffet sånn at vi var på hotelltur, så da ble det jo litt ekstra stas. I tillegg prøvde vi å la meg få orgasme sist (sorry details) og dette har vi heller ikke nødvendigvis fokusert så mye på før. uff, håper bare alt går bra nå...
Gullis :) Skrevet 13. februar 2011 #128 Skrevet 13. februar 2011 Det kommer til å gå bra !!! Høres ut som oppskriften da jeg ble gravid sist, skal sørge for at det blir sånn neste pp . Utrolig koselig at det klaffet for deg! Hvordan synes du det har vært i de 7 pp? Må innrømme at jeg synes det er litt tøffere enn jeg hadde trodd å være prøver. blir så utrolig skuffet når det ikke klaffer. I og med at PMS symptomer er så like gravide symptomer har en liksom feelingen på at det skal gå bra også når det ikke går bra da blir skuffelsen stor
Metti er håpefull Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #129 Skrevet 13. februar 2011 Gratulere fru monalisa !!! Håper virkelig jeg snart følger etter da jeg er inne i min 7pp selv .. Ønsker deg masse lykke til
Gjest Skrevet 13. februar 2011 #131 Skrevet 13. februar 2011 Gratulerer Fru MonaLisa. Dette var bare super flott å høre da! En perfekt morsdagsgave Håper jeg kan følge etter snart.
CI82 Skrevet 13. februar 2011 #132 Skrevet 13. februar 2011 oj oj oj, endelig Gratulerer MonaLisa. Håper flere her på tråden følger etter snart. Spennende å følge med
Gjest Skrevet 14. februar 2011 #133 Skrevet 14. februar 2011 Hadde bittelitt lyserødt blod på papiret igår kveld. Ikke kommet noe mer foreløplig idag til tross for at tempen gikk bittelitt ned idag. Men tror nok mensen er på vei. Og er forsåvidt helt ok med det. Men har ikke gitt opp håpet helt for denne pp da Hvordan går det med dere andre her inne?
Gjest Skrevet 14. februar 2011 #134 Skrevet 14. februar 2011 Og der kom Tante Rød på besøk gitt.. Nei men så hyggelig å se deg igjen da Jaja... Bedre lykke i denne pp.
Metti er håpefull Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #135 Skrevet 14. februar 2011 Pfefferkorn Så kjedelig da !! Liker ikke når tanta kommer.. Håper snart det blir din tur.. CI82 nå går virkelig tempen nedover !! Det liker vi ; ) Tempen min er ved normal temp sånn ca annenhver dag... I dag var den der den pleier... Liker ikke når den kommer opp i 36.30.. Må holde seg under 36.20.... Skal kjøpe EL tester i dag.. Tenkte begynne teste på dag 10 ; )
♥ma-lo♥ Skrevet 14. februar 2011 #136 Skrevet 14. februar 2011 Tror ikke den høye tempen er så spennende likevel... Den har sunket til 36,6 / 36,7 og er på syklusdag 27 i dag. Har ikke så stor tro nå på graviditet, men håper dere andre har hellet med dere!
Metti er håpefull Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #137 Skrevet 15. februar 2011 I natt sov eg kjempe dårlig så det ble ikke noe bra temp i dag !! Men den var ikkje sånn kjempe høy så det går bra.. I kveld skal eg begynne å teste etter EL blir spennende det.. Regner med den kommer om ca fire dager ; ) Nærme seg nå
CI82 Skrevet 15. februar 2011 #138 Skrevet 15. februar 2011 Ser ut som om tempen min har lagt seg på et litt lavere nivå nå heldigvis. Fortsatt lenge til EL, tror jeg får det om ca 10 dager, men håper selvfølgelig det kommer før...
Metti er håpefull Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #139 Skrevet 17. februar 2011 Da ser det ut som om EL nærmer seg !! Ff gir grønt lys , tempen synker og kriblinger i underlivet !! Da er det bare å vente på at EL testen blir positiv ...
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 17. februar 2011 #140 Skrevet 17. februar 2011 Føler meg skikkelig utafor her jeg nå, hihi.. Men legger inn linken til grafen min, i håp om at noen vil kommentere den. blir spennende å se hvordan tempen blir de neste dagene, har ikke fått noen tempdipp enda, slik jeg hadde forrige pp. Håper det er et godt tegn! http://www.fertilityfriend.com/home/320700 (Se bort fra tempen på dag to, sov bare i to timer før jeg målte, og hadde drukket..... )
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 17. februar 2011 #141 Skrevet 17. februar 2011 Hei til alle dere tappre tempere Kommer hit inn litt for å meddele noe, vet ikke om det er av noe interesse eller til noe bruk for dere, men tenkte jeg kunne fortelle om det var til hjelp for noen i det heletatt Noen av dere husker sikkert at jeg var veldig usikker på EL min før jeg ble gravid. Og det kunne enten være på dag 28 eller dag 35. Altså en uke i forskjell. Jeg har vert på UL og fant ut at det var på dag 35. Da hadde jeg en tempdipp, som sikkert er EL dippen. jeg som håpet det var festedipp. men den fikk jeg da aldri Her er linken: http://www.fertilityfriend.com/home/322fbb Vet ikke om det var til noe hjelp, men kansje det er en til i en statisikk iallefall Jeg tror det er flere som har EL-dipp enn festedipp. Tror jeg da.. Lykke til videre dmer, stå på!! Klem
Nuffy Skrevet 17. februar 2011 #142 Skrevet 17. februar 2011 Det blir spennede å følge deg de neste dagene - lykke til!
CI82 Skrevet 17. februar 2011 #143 Skrevet 17. februar 2011 Hyggelig med oppdatering, smurf Greit å vite når du hadde EL. Lykke til videre! spirei2011? 3 pp, pleier å følge med på deg. Ser at du har like lang syklus nå som sist. Kjedelig med lang, men det er vel greit at det er stabilt hvertfall? Lurer på når jeg har EL, om det blir rundt dag 22 som vanlig. La merke til at det tok litt tid før din temp sank etter tr kom. Det samme skjedde med meg denne gangen. Lurer på om det er derfor vi har lange sykluser... At østrogennivået ikke øker med en gang? Lykke til, håper spiren sitter denne gangen!
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 18. februar 2011 #144 Skrevet 18. februar 2011 Cl82: Ja, det er superkjedelig å ha såååå lange sykluser, og atpåtil kort lutealfase! Hrmpf.. Men, naturen får man vel ikke gjort stort med på egenhånd! Det kan være det ja, men jeg hadde også en kraftig forkjølelse, derfor jeg begynte å føre inn tempene så sent i syklusen, fordi jeg hadde feber i 39 de tre forutgående dagene, derfor lurer jeg lit på om de første tempene er litt villedende. Men, de var jo litt høye i begynnelsen av forrige syklus også... Ikke vet jeg. Nå venter jeg bare på IKM på mandag, så jeg kan teste!! Også får jeg ikke lov å gå inn på friends av FF, det står at jeg må ha VIP konto...?
Nuffy Skrevet 18. februar 2011 #145 Skrevet 18. februar 2011 Testa positivt i dag - hurra! Lykke til alle andre også!
CI82 Skrevet 21. februar 2011 #146 Skrevet 21. februar 2011 Å, gratulerer Nuffy! Håper det blir positivt for oss andre her snart også
Gjest Skrevet 22. februar 2011 #147 Skrevet 22. februar 2011 Da kommer en liten oppdatering fra meg her også. Tempen hos meg har vært mildt sagt rar etter at en mindre blødning kom hos meg. Noe jeg antok som TR. Etter å ha snakket med legen på sykehuset angående at denne TR var litt unormal for min del, og etter å ha sagt at bryst vortene har blitt betraktelig mørkere og jeg er enormt hard nederst i magen noe jeg aldri er, fikk jeg beskjed om å komme innom for å ta noen HCG prøver for å se om det var noen stigning. Skulle egentlig vært der 2 ganger i forrige uke, men har ligget hjemme og pleiet kroppen da jeg har vært ekstremt forkjøla. Så idag var jeg der en tur for å ta første HCG prøve. Skal dit igjen på fredag for å ta en ny for å se om det er noen stigning. Tempen er litt på bærtur da jeg enkelte netter har ligget med feber. http://www.fertilityfriend.com/home/2b3d2a Dette var da en liten update fra meg. Hvordan går det med dere andre her inne?
CI82 Skrevet 22. februar 2011 #148 Skrevet 22. februar 2011 Spennende da, Pfefferkorn. Kanskje litt frustrerende å ikke vite hva som skjer? Men håper du er gravid Vanskelig å si noe ut ifra tempen, men den burde vel vært lavere... Jeg venter spent på EL nå. Ifølge statistikken skal det komme om 1-2 dager. Jeg har fått litt lavere temperaturer, men fortsatt negativ EL-test. Håper på EL snaaaart!
Metti er håpefull Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #149 Skrevet 23. februar 2011 spennende pfefferkorn !! Et spørsmål ... Jeg har hatt pos EL tester tre dager på kvelden og hele dagen i går.. Men i dag var den negativ... Burde temp stigningen kommet i dag eller i morgen dersom EL har vert.. Hadde like lav temp i dag skjønner dere
CI82 Skrevet 23. februar 2011 #150 Skrevet 23. februar 2011 Jeg tenker jo at EL kommer dagen etter positiv test og at tempen stiger dagen etter EL. Hvis du hadde positiv test igår, EL idag, så kommer vel tempstigningen imorgen Fikk negativ test idag igjen. Lurer på når EL har tenkt til å komme....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå