Metti er håpefull Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #151 Skrevet 24. februar 2011 I dag var jo tempen bare enda lavere.. Så blir spennende se når og hvis den stiger.. Hadde jo vert typisk at eg ikkje fikk el den mnd eg ska ta blodprøvene .... hmfr !! jaja kanskje eg får pergo da haha
Gjest Skrevet 24. februar 2011 #152 Skrevet 24. februar 2011 Håper tempen stiger snart Metti. Hvis ikke får vi håpe at du får pergo slik at du får en liten boost Fikk svar på blodprøven idag. Negativ. Så var nok bare en mindre blødning denne gangen. Tempen har gått ned igjen. Og tror kanskje tempen har noe med at jeg faktisk har vært litt dårlig i det siste også. Har nå fått vannaktig utflod og da blir det bare å kjøre på de nærmeste dagene. Kan sikkert forvente eggløsning snart.
CI82 Skrevet 24. februar 2011 #153 Skrevet 24. februar 2011 Jeg får fortsatt negativ EL-test. Blæh, kjedelig å vente! Redd for at jeg ikke får EL, men må vel bare være tålmodig. Jeg skal også ta blodprøver etter EL, så det hadde vært typisk hvis det ble noe kluss. Tipper at Metti har EL idag og tempen stiger imorgen. Jeg håper på lav temp imorgen og positiv test! Synd du ikke var gravid. Pfefferkorn. Men du får bare sette igang med prøvingen
Gjest Skrevet 25. februar 2011 #154 Skrevet 25. februar 2011 CI82: Vi er allerede godt igang vi gitt Så får håpe denne måneden er da det klaffer.
Metti er håpefull Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #155 Skrevet 25. februar 2011 ok folkens help me ser ut om det blir en syklus uten el denne gangen.. Jeg skal jo ta blodprøver på dag 21-25 .. Ville dere tatt disse prøvene uansett eller ville dere bare ringt å sakt i fra at en ikke hadde el.. Man tar jo disse prøvene for å finne ut om noe er galt !!
Gjest Skrevet 26. februar 2011 #156 Skrevet 26. februar 2011 Jeg ville kanskje tatt prøvene uansett jeg da. Kanskje man finner ut av enda litt mer tenker nå jeg. Lykke til Metti! Håper det klaffer for deg snart nå.
CI82 Skrevet 27. februar 2011 #157 Skrevet 27. februar 2011 Føler det samme skjer med meg, Metti. Ingenting som tyder på at jeg har hatt EL og nå er jeg på dag 24... Enten er det forsinket eller så blir det ikke noe denne syklusen. Jeg venter noen dager til og ser om det skjer noe. Tenker at jeg tar blodprøver uansett. Så får jeg heller ta neste syklus også. Det kan jo være interessant å sammenlikne...
Lady`83 Skrevet 28. februar 2011 #158 Skrevet 28. februar 2011 Venter også på el, tenkte å legge inn temper for denne pp etterpå... er på dag 20-21..Denne pp har jeg sørget for kos annen hver dag...Håper på resultat:)
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 28. februar 2011 #159 Skrevet 28. februar 2011 klem til dere to som ennå ikke har hatt EL* Mist ikke håpet, det kan klusses til innomellom! Og sjekk meg, som har EL på dag 29. Håper den er tidligere denne pp da, ser ut som ting er mer som det skal nå,. Hatt en skikkelig TR, og tempene er mer "riktig" nå. Har jo hatt høye temper til langt uti syklusen de to forrige pp, nå har den holdt seg lav siden TR kom http://www.fertilityfriend.com/home/320700
Gjest Skrevet 1. mars 2011 #160 Skrevet 1. mars 2011 Den tempen min denne pp er jo bare helt på ville veier føler jeg... Blir spennende å se om jeg i det hele tatt får EL denne måneden.
Lady`83 Skrevet 1. mars 2011 #161 Skrevet 1. mars 2011 Jipp, endelig funnet el.. Hadde visst el på lørdag 26.feb ifølge ff. Da skal får jeg vente til 12 mars og se hva som skjer:)
CI82 Skrevet 1. mars 2011 #162 Skrevet 1. mars 2011 Begynner å tvile på EL denne syklusen jeg også... Trodde kanskje jeg hadde på lørdag, men nå har tempen gått ned igjen... Og ingen positiv EL-test. Nå er jeg tom for tester og gidder ikke å kjøpe nye. Skal prøve å ikke miste håpet, spirei2011. Har fortsatt ikke kommet til dag 29, så skal ikke klage
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 1. mars 2011 #163 Skrevet 1. mars 2011 hei damer! Ville bare oppdatere det jeg sa om eggløsningen min, jeg ar vert på UL igjen, og jeg hadde visst EL når jeg trodde alikevel. Så dere som vet av tråden min litt lenger oppe, så ser dere at jeg hadde det på dag 27-28.. Så den dippen var en implantasjonsdipp alikevel Hvordan går det med dere ellers? Jeg tenker en del på dere og håper så inderlig dere får en liten en i magen deres alle sammen snart! Klem!
CI82 Skrevet 2. mars 2011 #164 Skrevet 2. mars 2011 Koselig at du husker på oss, smurf Og fint at du oppdaterer. Så du hadde el rundt dag 27-28, men du hadde positiv el-test på dag 35? Lykke til videre, håper alt står bra til! Jeg fikk enda lavere temp idag, kanskje det betyr at el bare var litt forsinket og kommer nå? Hva tror dere? Håper på høye temper framover... http://www.fertilityfriend.com/home/30817b
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 2. mars 2011 #165 Skrevet 2. mars 2011 Heia, jeg testet ikke med EL tester nei bare graviditetstester Så jeg hadde nok EL på dag 27-28, da jeg kjennte det:) takk skal du ha. Har vert litt bekymret fordi jeg har blødd en del, men har sett at alt er bra på UL Lykke til videre dere også
CI82 Skrevet 2. mars 2011 #166 Skrevet 2. mars 2011 Ånei, så bare det sto et plusstegn der, så tenkte det var EL-test Det er jo positivt å se at noen med lang syklus har blitt gravid! Jeg er på dag 28 nå og håper jeg har EL. Lykke til videre
Metti er håpefull Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #167 Skrevet 2. mars 2011 Som dere ser er det ikkje kommet noe temp stigning hos meg !! Det er liten sjanse for at EL kommer denne syklusen.. Jeg håper bare at eg ikkje må vente lenge på tanta .. Fikk mail av gynekologen i dag! Alle prøvene var normale men den siste prøven tok eg i dag så den kan de jo ikke fått svar på.. DEt er jo den som ikke kommer til å være normal
Gjest Skrevet 4. mars 2011 #168 Skrevet 4. mars 2011 Selv har jeg vært en ivrig el tester denne pp. Men foreløplig ingen positive tester. Skal teste i noen dager til da det kan tenkes at den bare er litt sen. Mandag blir det den siste el testen for denne pp. Krysser jo fingrene for at det kommer en positiv test snart. Tempen er litt mere stabil nå, noe som er bra tenker jeg. Krysser fingrene for oss nå damer!
Gjest Skrevet 4. mars 2011 #169 Skrevet 4. mars 2011 Og der kom en positiv EL test! =D Får håpe at mannen kommer hjem og ikke drar på guttekveld Eller så får han komme hjem en liten tur for å gjøre sin del oppi dette =P Hehehe...
CI82 Skrevet 4. mars 2011 #170 Skrevet 4. mars 2011 SÅ bra med positiv EL-test, det fikk ikke jeg. Og nå er jeg tom for tester. Fikk ikke EL den uken jeg pleier å få, men håper at jeg kanskje hadde EL igår, på dag 29... Har hatt lav temp de siste dagene, men den steg idag. Håper den fortsetter å stige nå. Frustrerende å gå å vente på EL. Du får kose deg ikveld, Pfefferkorn
Happy87 Skrevet 8. mars 2011 #171 Skrevet 8. mars 2011 Hvordan går det med dere tempere?? Jeg temper ikke selv pga manglende el, men har fulgt med en del på tempene deres og synes det er spennende.. Lady 83, det ser jo veldig lovende ut for deg, har du testet?
Metti er håpefull Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #172 Skrevet 9. mars 2011 Krysse fingrene for at det er noe på gang nå ; )
Lady`83 Skrevet 9. mars 2011 #173 Skrevet 9. mars 2011 Har testet neg. her, 3-4 dager til ikm... Håper bare det er for tidlig...tempen har gått greit opp , men noe ned idag.. så får vente å se..håper så inderlig, og ser nøye på testene...syntes det var en nesten "usynlig" strek igår..
CI82 Skrevet 9. mars 2011 #174 Skrevet 9. mars 2011 Håper du har hatt EL nå, Metti. Det ser jo lovende ut Jeg har blitt forkjøla igjen, så da stoler jeg ikke på den høye tempen jeg fikk idag tidlig. Kan hende jeg har litt feber. Det samme skjedde etter EL forrige syklus. Det er vel bare tilfeldig, men skulle tro jeg fikk dårligere immunforsvar rett etter EL... Jaja, spennende å følge med på dere andre også. Er det lady83 som har den fine grafen 11dpo? Lykke til!
Metti er håpefull Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #175 Skrevet 10. mars 2011 Da ser det ut som om eg har hatt EL !! Håper virkelig det stemme . Rimelig lei av å ikke vite noe denne syklusen ! Kjedelig at du har blitt syk CI82 . god bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå