Metti er håpefull Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #102 Skrevet 10. februar 2011 det forstår eg godt !! når skal du teste da ?
Gjest Skrevet 10. februar 2011 #103 Skrevet 10. februar 2011 Hmmm... Når jeg regner utifra lengste menstruasjon så er IKM Onsdag 16 februar. Så tenkte kanskje jeg skulle prøve å klare å vente til da. Hadde vært så gøy med positiv test da.. Hadde ikke kunnet få en bedre bursdagsgave enn det. (Bursdag 17 februar)
Metti er håpefull Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #104 Skrevet 10. februar 2011 oki 0da er det enda en uke til alså .... Krysse fingrene for deg : )
Gullis :) Skrevet 10. februar 2011 #105 Skrevet 10. februar 2011 Metti, jeg tror jeg bare må se bort i fra charten, det er jo målinger over tungen og det er helt hipp som happ...og nå testet jeg jo negativt også . Heldigvis skal jeg til GU på mandag. Også har jeg henvisning på hormonprøver og mannen har time for å følge opp sin prøve, så det skjer noe i hvert fall. hvordan er det med deg?
Metti er håpefull Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #106 Skrevet 10. februar 2011 I dag fikk eg ein høy temp det vil si på nivå med etter EL men har ikkje vert helt i form disse dagene.. Kan være eg sov veldig dårlig får bare se koss den blir i morgen... I ettermiddag fikk eg skikkelig angst for Sædprøven ble livredd for at det ikke skulle finnes sædceller i den. Det er jo det værst tenkelige tenke eg. For da er det jo vanskelig med ivf og alt.. Så sånn e det .. Snakk om emosjonell berg og dal bane.. Dette har påvirket livet mitt mer enn eg noengang hadde forestilt meg..
Gullis :) Skrevet 10. februar 2011 #107 Skrevet 10. februar 2011 Samme her, går skikkelig inn på meg. Sædprøven var ikke ikke helt bra men ikke umulig å få det til. Når får dere svar på sædprøven? Jeg stod opp 5 idag og sov utrolig dårlig , våken annenhver time fordi jeg var så stresset for å forsove meg.,,men spent på tempen imorgen
Metti er håpefull Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #108 Skrevet 10. februar 2011 Ja me får krysse fingrene for i tempen i morgen !! MIn skal være lav og din HØY.... Det skulle ta ca 2 uker og det er på tirsdag .... help !! Skal dere få noe ekstra hjelp siden mannen har dårlig kvalitet eller skal dere bare fortsette som normalt
Gullis :) Skrevet 10. februar 2011 #109 Skrevet 10. februar 2011 Ja, vi krysser fingrene for tempene i morgen! Og tirsdag! Han skal på oppfølging for prøven på mandag så da får vi høre hva legen sier ! Vi skal få det til begge to !!!!
Metti er håpefull Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #110 Skrevet 10. februar 2011 Ja det skal vi !! Jeg heier på oss : )
Nuffy Skrevet 10. februar 2011 #111 Skrevet 10. februar 2011 Lykke til begge to! Jeg krysser fingrene, og venter spent på morgendagens målinger;)
CI82 Skrevet 10. februar 2011 #112 Skrevet 10. februar 2011 Lykke til alle sammen! Jeg følger også med Jeg har så høy temp nå en uke etter TR kom. Skjønner ikke hvorfor. Klarte jo å innbille meg at jeg burde ta en g-test sånn i tilfelle jeg var gravid selv om jeg begynte å blø. Huff, kjenner jeg blir litt flau over meg selv. Den var jo selvfølgelig negativ. Hadde ikke ventet noe annet, men måtte bare sjekke. Det er vel bare hormonene mine som ikke er helt stabile da. Håper tempen synker snart. Men er fortsatt lenge til EL... Pfefferkorn, jeg har forresten bursdag 16.februar Håper du får den bursdaggaven du ønsker deg!!
Metti er håpefull Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #113 Skrevet 11. februar 2011 Da var tempen min normal igjen !! Yes det var good ; ) nå må den bare synke enda litt mere så det blir tid for EL
Gjest Skrevet 11. februar 2011 #114 Skrevet 11. februar 2011 Så bra! Da kommer kanskje EL snart! Da er det jo bare å stå på fremover. Tempen min ligger på 37 idag også. Tenkte kanskje jeg skulle ta en test idag tidlig, men jeg tør liksom ikke. Har hatt sykluser på 27 dager også, men tenkte det er best å regne utifra lengste syklus. Jeg er så spent! Men tviler jo litt på at det er noe der. Har null symptomer. Men heller ikke de typiske mensensmertene jeg pleier å få en uke før forventet mens. Mye trøtt og svimmel for tiden, men det tror jeg har sammenheng med masse jobbing.. Håper virkelig at du Metti og så klart alle andre her inne får klaff snart!
Gjest Skrevet 11. februar 2011 #115 Skrevet 11. februar 2011 Trodde jeg hadde fått mensen nå gitt. Men var bare MASSE melkeaktig utflod.. Puuuuhhh! Nei nå har jeg bestemt meg for å ta en test imorgen hvis tempen fortsatt er høy.
Metti er håpefull Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #116 Skrevet 11. februar 2011 Masse melkehvit utflod og høy temp er jo veldig lovende da !! Er spent på utvikling og testen i morgen.. Prøver Å holde meg våken på jobb eg nå ; )
CI82 Skrevet 11. februar 2011 #117 Skrevet 11. februar 2011 Ja, det høres lovende ut Jeg fikk enda høyere temp idag, skjønner ikke hva som skjer...
Metti er håpefull Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #118 Skrevet 11. februar 2011 CI 82 mystisk temp du har !! Håper den synker etterhvert nå ...
Gullis :) Skrevet 11. februar 2011 #119 Skrevet 11. februar 2011 Da er jeg over i ny pp! TR kom på en prikk da den skulle! Nå skal jeg tempe riktig,. Har også skjønt at man bør ha et termometer med to desimaler, basaltermometer så da må jeg bestille det.
Gjest Skrevet 12. februar 2011 #120 Skrevet 12. februar 2011 Tok en test idag tidlig. Negativ... Men kan jo være at det er for tidlig å teste. Ingen tegn til at TR skal komme, så er fortsatt spent. Våknet en time tidligere enn vanlig idag, så tempen gikk litt ned. Men fortsatt høy vil jo jeg si da. CI82: Hva skjer med tempen din da? Hmmm.... Gullis: Lykke til med ny pp.
♥ma-lo♥ Skrevet 12. februar 2011 #121 Skrevet 12. februar 2011 Jeg er på 9 DPO i dag. Etter El har tempen ligget på 36,6/36,7. I går var tempen steget til 36,9 og i dag hele 37,1! Hva kan det bety da?
CI82 Skrevet 13. februar 2011 #122 Skrevet 13. februar 2011 Det høres jo veldig positivt, ♥ma-lo♥. Høy og stigende temper så lenge etter EL kan tyde på graviditet, men det er ikke sikkert tegn. Lykke til! Spennende med deg Pfefferkorn. Kan jo være at du har testet for tidlig. Alltid håp så lenge tr ikke har dukket opp. Tempen min gikk litt ned idag, men er fortsatt høy til å være før EL. Skjønner ikke helt hvorfor, men tenker det kanskje bare tar litt tid før den synker... Håper ikke det utsetter EL, får vel bare vente å se. Har lagt merke til at spire har hatt samme "problemet".
Gjest Skrevet 13. februar 2011 #123 Skrevet 13. februar 2011 Er veldig spent nå CI82. Tempen holder seg på 37 og får håpe den gjør det en stund fremover nå.
Metti er håpefull Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #124 Skrevet 13. februar 2011 Heisann I dag steg tempen igjen hmmm men jeg helt tett og fokjølet så regner med det har noe å si ... Spennende grafer ute å går her !! Pfeffekorn og ma-lo
Fru Monalisa Skrevet 13. februar 2011 #125 Skrevet 13. februar 2011 Jeg er gravid Tok en digital test i går og den viste "gravid". Tror litt mer på det nå, selv om jeg også tok en test i dag og sikkert kommer til å ta flere. Når føles dette virkelig mon tro? Kan ikke si jeg har merka no sånn veldig - alt kunne sikkert like gjerne vært tilfeldig, men det er klart det er lett å sette i sammenheng nå... Klaffet da i vår 7 pp. Hadde MYE sex rundt EL... Spennende tider i møte. Håper at spiren sitter og at jeg ikke ser dere her inne, men på andre forum veldig snart. Lykke til videre!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå