field of gold Skrevet 4. februar 2011 #51 Skrevet 4. februar 2011 Da har jeg lagt deg til :-) Jeg begynte å spotte i dag tidlig.. Æsj!! Håper på baby i 2012 da ;-)
Fru Monalisa Skrevet 4. februar 2011 #52 Skrevet 4. februar 2011 her er forresten link til grafen min (så også at innlegget mitt blei lagra litt lenger opp, ikke nederst!): http://www.fertilityfriend.com/home/monalisa
Gullis :) Skrevet 4. februar 2011 #53 Skrevet 4. februar 2011 Det ser bra ut Monalisa! Jeg så på grafen inne på my friends istad og lurte på hvem som var så heldig! Ser jo ut som en skikkelig implantasjonsdip! Hvordan er formen?
Fru Monalisa Skrevet 4. februar 2011 #54 Skrevet 4. februar 2011 hehe, formen er helt som vanlig. som jeg skreiv i innlegget lenger opp har jeg bestemt meg for at alle symptomer er inbildte. En god underjordisk kvise på haka er vel inget godt tegn kanskje. Da er det bare å si tikk takk, la klokka gå mot neste helg... Skal til GU på tirsdag, kan han se noe tro?
Gullis :) Skrevet 4. februar 2011 #55 Skrevet 4. februar 2011 Aha! Nå leste jeg innlegget ditt lenger opp!!! Jeg prøver det samme som deg, å overse det som måtte være av symptomer for da blir nedturen så veldig stor. Men det var det første som slo meg da jeg så grafen din at det der ser bra ut! Tror ikke de kan se no på UL nå, jeg var hos gyn på onsdag og da sa hun at om du skulle være gravid nå er det umulig å se. Men jeg vet ikke , det kan jo hende de kan se en "oppklaring" eller hva de kaller det .Det er jo spennende! Har du barn fra før?
Metti er håpefull Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #56 Skrevet 4. februar 2011 heisann ikm i dag eller i morgen og tempen er fremdeles høy.. Den sank i går sa da trodde eg løpet var kjørt men ble høy igjen i dag... Har hatt litt blødninger noen dager så tror egentlig løpet er kjørt men ff bevarer spenningen.. legger til dere nye
Metti er håpefull Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #57 Skrevet 4. februar 2011 Nå begynner jeg og få en del venner på ff .. Det hadde gjort det mye enklere hvis dere la til nick slik at det er lettere å vite hvilken graf så hører til hvem
Nuffy Skrevet 4. februar 2011 #58 Skrevet 4. februar 2011 Finner ikke ut hvordan jeg gjør det. Har bare fått endret nettadressen til: http://www.fertilityfriend.com/home/Nuffy, men tror fortsatt at nummeret står på grafen... Hvor endrer jeg til nick?
Metti er håpefull Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #59 Skrevet 4. februar 2011 my home page og så settings tror eg
Oktobermamma:) + spire Skrevet 4. februar 2011 #60 Skrevet 4. februar 2011 Har også fremdeles høy temp, hadde EL torsdag 20 jan. Tør ikke teste enda i frykt for nedtur, så skal prøve å holde meg til over helgen men vet ikke om jeg klarer. Tror nok mannen er like spent som meg:) Har noen av dere sett på FF at det står "stats" med noen tall? Har ikke lagt inn disse selv , så vidt jeg har skjønt ... Står under grafen, sammen med de andre opplysningene man kan legge inn. Har forsøkt å finne ut hva det betyr, men har ikke funnet noe godt svar...
Gullis :) Skrevet 4. februar 2011 #61 Skrevet 4. februar 2011 Så spennende Metti! Du pleier jo å spotte så det kan jo bare være det også er du gravid )))!!! Å det blir spennende å følge med!
Metti er håpefull Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #62 Skrevet 4. februar 2011 Blir spennende se på tempen i morgen ... Men alle andre tegn tyder på at tanta er rett rundt hjørnet
Metti er håpefull Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #63 Skrevet 4. februar 2011 Eller ikkje for nå ser det ut som tanta er her
Metti er håpefull Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #64 Skrevet 6. februar 2011 Der sank tempen helt ned så da e me i gang på ny
Gjest Skrevet 6. februar 2011 #65 Skrevet 6. februar 2011 Her går tempen oppover og oppover... Nå er det jo ganske vanskelig å se hvordan det ligger ann siden jeg begynte å tempe midt i syklusen. Men men... Tar det som det kommer. Er ihvertfall spennende!
Metti er håpefull Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #66 Skrevet 6. februar 2011 Den grafen ser jo veldig lovende ut ; ) pfefferkorn
Gjest Skrevet 7. februar 2011 #67 Skrevet 7. februar 2011 Ja jeg synes jo det jeg også. Men tør liksom ikke håpe. Gikk litt ned idag, så det blir spennende de neste dagene. Hva skjer med tempene dine for tiden da Metti? Har den gått opp igjen?
Lady`83 Skrevet 7. februar 2011 #68 Skrevet 7. februar 2011 Hei:) Hva tror dere om tempen min? kan jeg ha hatt festedipp? ( Håpe håpe, selv om jeg tror jeg er litt god troende:) http://www.fertilityfriend.com/home/1db409
Gjest Skrevet 7. februar 2011 #70 Skrevet 7. februar 2011 Takk Er veldig spent nå! Blir spennende å se hva som vil skje med din temp fremover Nuffy! Lykke til til deg også
Metti er håpefull Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #71 Skrevet 7. februar 2011 Veldig misunnelig på pfefferkorn og lady sin graf !! Lady du har jo en dipp på akkurat perfekt tidspunkt. Ser lovende ut for deg .. Eg har jo fått tanta eg så min graf er bare på dag 2 ...
Gjest Skrevet 8. februar 2011 #72 Skrevet 8. februar 2011 Tempen min gikk drastisk ned idag... Men har sovet utrolig dårlig. Våknet ofte og vridd mye på meg. Kanskje det kan ha innvirkning på tempkurven?
Lady`83 Skrevet 8. februar 2011 #73 Skrevet 8. februar 2011 Min har også gått ned 0,2 idag... Da har det nok ikke fungert denne gangen....skal vel ha ikm på fredag, men ser i mønsteret fra forrige måned at de ligner egentlig ganske mye... veldig like temper på dagene etter el... hmm... Hadde litt håpet når jeg hadde en så tydelig dipp, men var vel ikke noe det da;) Vet ikke om vi tar noen måneder pause, er veldig mye som skjer nov/des, samtidig vet man jo ikke hvor lenge man bruker;) Irriterer meg litt at disse to pp har enten jeg vart borte eller mannen min vært borte rundt el, og jeg har hatt sykluser på 5-8 dager lengere enn jeg pleier...Sånn er det når man plutselig veldig lyst på baby;)
Gjest Skrevet 8. februar 2011 #74 Skrevet 8. februar 2011 Jeg håper jo selvfølgelig at det er pga ekstremt dårlig søvn. Får se på tempen imorgen tidlig også.
Gullis :) Skrevet 8. februar 2011 #75 Skrevet 8. februar 2011 Åh,,,tempen min er helt feil, jeg ville ikke at det skulle bli sånn!! Magefølelsen har stemt da, ble ikke noe denne måneden. De verdiene jeg har skrevet opp i FF er feil, jeg målte jo over tungen, blondinen her. Endret først til riktige målinger men fant ut at da ble jo grafaen helt meningsløs så da fortsetter jeg ut denne måneden med de målingene over tungen. Under tungen deriomot har jeg målt: 11 dpo: 36.2 10 dpo: 36.5 9 dpo: 36.6 8 dpo: 36.6 7 dpo 36.6 6 dpo 36.4 5 dpo 36.6 Så nå synker den...og jeg har IKM på torsdag. Hva sier dere jenter ?? Første månenden med temping så blir glad for kommentarer. Er vel ingen grunn til å håpe på noe som helst nå`?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå