Gå til innhold

Tråd for tempere : )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Starter på nytt tråd om temping. Er i gang me utredning og begynner derfor på igjen med temping. Venter bare på at mensen skal begynne på fredag så e me i gang. Tok blodprøver i dag og skal ta på syklus dag 4 og 25.

jaja lykke til alle. Grafen min kommer når mensen kommer : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil være med :) Har akkurat begynt med temping, klarer heller ikke å få tatt det på samme tid hver dag. Skal til gyn på onsdag så om det er dårlige nyheter der får jeg legge litt mer i riktig temping. Hadde en dip før EL denne måneden. Men jeg klarer ikke helt å tolke de. Kan du legge meg til inne på FF Metti? Jeg tror forresten du fortsatt har god sjanse for å være gravid! Han mente vel bare at du var over EL og at slimhinnen var fin og tykk :). Forøvrig har jeg ikke noe tro på denne pp. Hadde så og si ikke noe El slim og det pleier jeg å ha.

Skrevet

Ja kan jo fremdeles være gravid ! Men har ikkje troen på det så forberede meg på tanta .. Ska legge deg til når eg komme hjem. Legg ut linken her da så er det lettere.

Begynner å tempe i morgen igjen.

Skrevet

Du må ta linken fra din home page nå komme eg bare inn på min egen side

Skrevet

Nope!!

Du må gå inn på my home page og aktiviere den der tror eg

Skrevet

Hmm...skjønner ikke helt hvor den homepagen er..

Skrevet

Der ja ! Da har eg lagt deg te ; )

Skrevet

Du går inn på home page og så friends ... Men jeg begynner ikkje å tempe før i morgen ... Du hadde sinnsykt tydelig EL dipp ; )

Skrevet

Fint med ny tråd, Metti. Og spennende å se hvordan det går med dere. Det var jo en veldig dipp du hadde før EL, Gullis:) Greit hvis det alltid er sånn, så kan du se når EL kommer også.

Jeg er 12 dpo idag, veldig spent på de neste dagene. Har vært syk i det siste, og hadde nok litt feber fredag og søndag da tempen var rundt 37.15. Tok de ikke med på grafen. Skulle ønske tempen hadde vært litt høyere nå, siden det er større sjanse for å være gravid da. Men men, man vet aldri før TR kommer. Har IKM onsdag eller torsdag og skal til legen på torsdag. Lurer på om jeg skal få tatt noen blodprøver selv også for å sjekke hormonnivået mitt.

http://www.fertilityfriend.com/home/30817b

Skrevet

Ja, den gikk så langt ned at FF ikke godtok verdien. Er første gang jeg temper så jeg vet ikke om jeg kan tolke noe som helst ut av den. Hvordan skal det være om man er gravid?

Skrevet

Hehe, FF godtok ikke verdien nei? Det er noen som får tydelig dipp dagen før EL. Fra EL-dagen stiger tempen og holder seg høyt. Hvis den fortsetter å stige opp på et enda høyere nivå, kan det være tegn på graviditet. Men det er visst veldig varierende fra person til person.

Skrevet

Aha! Så det jeg skal håpe på er at temp stiger til høyere enn jeg har hatt til nå? Den gikk jo litt ned idag da...har ikke troa kjenner jeg . Vet ikke hvofor, er bare magefølelsen som gjør at jeg ik har noe håp.

Skrevet

Oj. Du hadde en skikkelig dipp før eggløsning Gullis:)!!

Jeg skal vente noen mnd med prøving nå tror jeg. Tror ikke det klaffet for oss denne pp heller. Dette var den 5 pp. Venter til April også er vi i full gang igjen :-)

Forrige pp fikk jeg Tr etter 25 dager. Har aldri skjedd meg før. Pleier å ha på 30 dager. Typisk at det begynner å tulle nå som prøver :-)

http://www.fertilityfriend.com/home/32dfc3

Skrevet

Kan du "adde" meg? vet ikke hvordan jeg gjør det ;) Merkelig den dippen, men jeg har ikke målt samme tid hver dag, drikker iblant gjør jeg også :D. Får bli litt mer nøye neste pp

Skrevet

Kjekt at vi er en liten gjeng her som temper. Blir spennende begynne i morgen

Skrevet

Ja :) så fint at du startet tråden. Jeg fant akk ut at jeg har tempet feil! :) Ikke rart jeg fikk så lave verdier! Jeg har ikke lagt tempen under tunga men under! Det gjør at det blir ca en grad for lavt. Herreminhatt. Men jeg får stole på at det gir en trend for jeg kan jo ikke beg å tempe anderledes nå. Irriterende!

Skrevet

Deler min også - føler det er en god del jeg ikke skjønner bæret av der,

men det går framover.

http://www.fertilityfriend.com/home/32a791

Skjønte ikke helt hva du mente med tempe feil - under tunga? Hvor skal man egentlig tempe da? Jeg bruker pearly og temper på venstre side på innsiden av jekslene, som da blir under tunga. Jeg syns også jeg har veldig lav temperatur.

Skrevet

Monalisa du skal temPe under tunga . Tror gullis mente å skrive at hun tempet over tunga ..

Nå e eg i gang 36.60 i dag . Normal temp i lutealfasen. Hadde håper den var høyere så det kanskje kunne vert en spire der men neida ; ) legger deg til som venn monalisa

Skrevet

Hei hei:) Nå har jeg endelig funnet ut av el min. Hadde visst på torsdag ifølge babycomp og fredag ifølge FF. Spennende og se, syntes tempen hopper opp og ned, så vanskelig å se hva som skjer.. skal vel hoppe opp et hakk iløpet av noen dager hvis det har blitt resultat..

Skrevet

Spm mht FF, når det under spesefikke symptomer/ting å krysse av for står det blant annet "drinking", mener de her alkohol eller at man har blitt mer tørst og drikker mer, som et mulig symptom på graviditet? Er nå 12 DPO (EL torsdag 20.) og har fremdeles høy temp, håper bare at den ikke går nedover når det nærmer seg IKM fredag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...