Gå til innhold

Testet POSITIVT i dag:-):-) men slik som det stikker .....

Anbefalte innlegg

Hei.

Yes, det kom opp et kryss i dag, jeg er gravid på 1 icsi:-)

Men det stikker,presser likosm så veldig på venstre side av magen. Er dette normalt, jeg er livredd for at der er utenfor livmora, eller er ikke det mulig siden det er icsi? Noen som vet?

Ellers har jeg alt annet av symptomer:-) er sååå gla, 4 år siden sist det klaffet på 1 icsi og jeg fikk ei skjønn lita prinsesse som nå skal bli stooresøster:-)

KLem

Fortsetter under...

Hei!

Gratulerer så mye med graviditeten! Da jeg var på rugedag 9-10 stakk det voldsomt i livmora. Kunne våkne på natta av at det jobbet masse der nede. Det var slik jeg skjønte at noe var på gang, og klarte ikke å vente lengre enn til rd 11 før jeg testet. Den var positiv! I dagene etterpå var det også mye jobbing i livmora, så du trenger nok ikke bekymre deg. Mistet i uke 10, men er nå på rd 5 på nytt forsøk, og går bare og venter på de samme symptomene på at jeg skal være gravid ;-)

Lykke til i svangerskapet!

Takk for svar og lykke til du også, dette er jo så spennende:-)

Jeg skal virkelig kose meg i denne perioden, det må du også gjøre.

Det er vel ikke noe farlig selv om jeg kjenner mest i den ene siden??

Klem

Hei, gratulerer så mye med spiren.

Jeg er 5 uker på vei i dag. Har hatt det akkurat sånn som du beskriver. Mye smerter, stikkinger og murringer. Har sovet elendig om natten pga alt som skjer nedi "der". Ubehagelig å gå. Var redd det kunne være sv.skap uten for livmoren jeg også. Ringte St olavs etter noen dager og da fikk jeg vite at det kan man ikke merke før om noen uker. Så da er det nok ikke det jeg har kjent. Er ikke så vondt nå lenger:)

Gratulerer så masse :)

Jeg ble gravid på andre forsøk med icsi. Men mistet i uke 6. Hadde også massse stikkinger :)

Skal igang igjen med forsøk nr 3 i mars/april.

Lykke til videre med svangerskapet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...