Stolt alenemor til tre små Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Jeg går alltid inn til ungene på kvelden før jeg legger meg, og ni av ti ganger ligger lillebror på magen.. Jeg snur han rundt, men noen ganger våkner han og blir skikkelig sint, og vi får problemer med å få han til å sove igjen.. Er faren for krybbedød like stor nå? Han snur seg selv over, og det virker som om han fortrekker å ligge på magen.. Han er en sterk gutt, så han løfter hele overkroppen opp og stiller seg ofte i krabbestilling..
Babyønske �� Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 Det sies vel at når de snur seg selv er det greit at de sover på magen. Hadde samme problemet med min gutt når han begynte å snu seg på magen selv. Var ikke snakk om å få han til å ligge på ryggen lenger, ikke en gang i våken tilstand. Prøvde jeg å snu han når han sov, bare våknet han og vi fikk han ikke til å sove igjen. Så det sluttet jeg med. Så lenge han sov, fikk han sove i den stillingen han ville.(vi slet veldig med søvn)
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 Min holder på slik han også, men han havner stort sett alltid på siden til slutt, så da lar jeg han bare ligge. Jeg fikk beskjed om at det ikke er farlig å sove på mage så lenge de kan snu seg selv begge veier.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 Min har sovet på magen siden han var 5 mnd, snudde seg mens han sov. Jeg snudde han bare tilbake på ryggen igjen når han småvåkna og lagde sutrelyder. Ga han bare smokken og han sov videre på ryggen. De første ukene ble jeg vekt alt fra 2 til 6 ganger i løpet av natta hvor jeg måtte snu han, men nå så snur han seg selv alle veier mens han sover så nå styrer han det selv, er 8 mnd nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå