Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal de kjøpe ei pappagåve?

Eg har fått flotte fødselsgåver med 1 & 2. Kanskje han rett og slett skal få noko? I såfall kva? Andre som har tenkt på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til førstefødte ga jeg den nybakte pappaen en figur til å ha på nattbordet av en mann som holdt en baby! Denne gang får han en notatbok som jeg har scrappet litt i. Tenkte det blunke være kjekt for han å skrive ned litt pappatanker eller morsomme ting som han vil huske på siden som han og barna finner på. Har hatt en til meg selv som han syns var en god idé og som han ofte minner meg på å skrive ned ting og tang i! Til førstemann fikk jeg hjemmesnekret eske med bilderamme til lokk som jeg kunne spare de søte små babyminner i - hårlokk, tann osv.!

Vi er ikke så tilhenger av å gi dyre fødselsgaver som diamanter og den slags. Vi bestemte oss for at gavene skulle komme fra hjertet og være en oppmerksomhet som sier gratulerer med å bli mamma/pappa! Gleder meg til å se hva han kommer på denne gangen! :)

Skrevet

Enig i det, eigentleg :)

Eg tenker på å kjøpe han ei ny dyne. Han fryser på natta og god nattesøvn kan han saktens trenge no. Er det teit?

Skrevet

Må også si at selv om det er meg som bærer og føder barnet har han vært en fantastisk støtte for meg i svangerskapet og er verdens beste pappa til gutten vår, så skulle bare mangle at han fortjener en oppmerksomhet på det store som har skjedd! Er jo minst like stort for han som for meg! :)

Skrevet

Kjempeidé! Kjøp han en ny dyne, kanskje litt Lavendel lys eller olje til massasje eller bad (beroligende og avslappende) og lag noen hjemmelagde "gavekort" som går på at du tar nattevåken i natt eller frokost på senga el. De kan han innkassere etter behov! :) Har gjort det med mannen min til bursdager med stor suksess (stearinlysmiddag for to, fotmassasje ol.) og han spør om han får flere slike snart! Tiden rett etter fødsel er jo tøff for begge og en liten koselig oppmerksomhet kan bringe litt glede tilbake til to utslitte foreldre! Og er han en toppers mann gjør han mye for deg og de små og vil sikkert syns det er deilig at noen tenker på han midt oppi det hele! :)

Skrevet

Hurra :) Trur jammen eg skal kjøpe den dyna. * ikkje føde i dag, da* (termin onsdag...)

Skrevet

Så gøy da! Tenker han blir glad! Og så nærme termin - heldig du! Blir hvertfall ikke lenge du må vente nå!!! :)

Skrevet

En ny dyne var en god ide!

Jeg har kjøpt en liten flaske Braastad XO og en sjokoladeplate som står gjemt i skapet til han kommer hjem fra sykehuset (regner med en kveld før meg). Vet han har ordnet en gave til meg og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...