iepiemarie Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Er det noen av dere som skal/har reist langt bort til sol og varme i 2. trimester? Er nå i uke 14, så i slutten av mars er jeg nok ganske stor...men det er da vi har anledning til å ta ut noen sårt etterlengta feriedager - og da har vi veldig lyst til å finne litt sol og varme og bare lade batteriene for det store som skal skje oss i sommer. Noen forslag til turer/steder? (Thailand og Mexico er liksom det vi har kommet frem til så lanngt, men det er jo både langt og dyrt...)
Drømmer81 Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 Hei. Jeg skal selv 5 uker til Mexico i Mars. Er nå 14 uker på vei, så kommer til å være der i uke 19-24. har vært i Mexico maaaange ganger (mannen min er fra Mexico ) Og jeg kan absolutt anbefale Mexico..-det er PARADIS!!!! :-) Fantastisk mat, herlige mennesker, hvite strender, turkist hav så langt øyet kan se (dersom dere drar på østkysten) Reisen er lang, men absolutt verdt det synes nå jeg. :-) Lykke til. Og god tur uansett hvor dere reiser :-)
appelsin Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 Hei hei! Lang og lang.... jeg reiser to uker til Tenerife neste uke. Vil da ha begynt på min 25. uke, men er i veldig god form:) Det er jo ikke noe eksotisk paradis, men god temperatur, sol og varme og jeg gleder meg til å lese masse gode bøker og slippe vekk fra jobb, snø og kulde for en periode.. Og når jeg kommer hjem er det bare drøye to måneder til jeg skal ut i permisjon, så for meg handler det også litt om å stykke opp en lang ventetid:)
FruFrydmedtotette Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 Kom nettopp hjem fra 2 uker i Thailand,er ikke mer enn i uke 19 nå så var ikke så lang på vei når jeg var der. Men hadde ingen problemer med å være gravid på ferie,hadde i tilegg med lillegutt på snart 8 mnd og det gikk som en DRØM. Thai´er eeeelsker barn,og hvor enn vi gikk så var guttungen hovedatraksjon. De kom å spurte på resturanter om de værsåsnill kunne holde han litt osv. -Så trivelig:)
iepiemarie Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2011 Herrrrlig! Tips til sted i Mexico/reisemåte?
iepiemarie Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2011 Ikke sant? Derfor vi også valgte å reise i 5. måned - den siste måneden før fødsel går liksom med til nesting - og eller små man vel forberede jobben på sitt fravær:-) Ah - tenk om kroppen skal få leske seg i sol og varme da gitt? Herlig! Kos deg!!
iepiemarie Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2011 Nice! Jeg tror vi har funnet resort og alt, må bare vende litt på kronene. Det ble ikke for varmt?
gravid*i*utlandet Skrevet 2. februar 2011 #8 Skrevet 2. februar 2011 Jeg er i uke 16 nå og skal til Dubai i mars. Har ingen betenkeligheter med å reise så langt. Bor dog på Malta så jeg er nesten i syden fra før:) Dubai skal visstnok være et fint reisemål med fine temperaturer mellom november-april.
Mia2011 Skrevet 4. februar 2011 #9 Skrevet 4. februar 2011 Jeg kom akkurat hjem fra en uke i Egypt igår kveld, er nå 28 + Flyreisen var ca 6 timer, så det eneste tipset jeg vil gi er få i deg nok væske og vær i bevegelse underveis, og husk støttestrømper! Ellers er det opp til hver enkelt Formen min er bra, over gjennomsnittet vil jeg tro, jeg har ingen plager, lagt på meg 11kg totalt, men var slank i utgangspunktet, MEN jeg synes likevel flyreisen hjem var slitsom.. God tur ps;det er mange andre fine steder også på den årstiden med kortere flyreise
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå