Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er 11+1 i dag!:) Var på første svangerskapskontroll i forrige uke, og da snakket jeg blant annet litt om magen min til legen. Den har virkelig har vokst de siste ukene. De første ukene av svangerskapet hadde jeg litt spotting, og jeg har hatt en god del mensmurringer, så jeg målte hcg tre ganger. Målingene viste stor økning fra gang til gang heldigvis. Vi har en del tvillinger i familien, og jeg lurer veldig på om det kan være flere småtroll i magen min. Anyone?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142852441-tegn-p%C3%A5-to/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg fikk tvillinger som førstegangsfødene 17 åring :) symptomene mine den gangen var ekstremt trøtt. jeg kunne sovne sittende,stående osv. jeg fikk stor mage fort og i uke 8+3 fikk jeg se på tidlig ul at det var 2. en veldig spesiell følelse. i dag er jentene mine straks 10 år :)

Takk for raskt svar. Er også veldig trøtt. Sover som regel et par timer etter jobb for så å konke ut nesten før jeg treffer sengen for kvelden igjen. Er sikkert bare en bebis i magen min, men både symptomer og magestørrelse har gjort at jeg har fått mine tanker om eventuelle tvillinger. Uansett - det er en spennende tid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...