Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Noen som vet om Jorunn eikeland jobber der enda?? Om dere gjør det, vet dere hvilken dager hun er på gyn pol???
Tulte, 07,08,mai 11,Fødeklar Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 Heter hun ikke Torunn,eller kanskje det er to ulike..? Ganske sikker på at hun jobber der enda.Men vet ikke hvilke dager på gynpol.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2011 Stemer, det er Torunn hun heter. Berre jeg som roter litt. Håper at hun er der. Får prøve å fiske opp i det å få meg en time til samtale med henne
tabbi Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 ja hun er der enda hun ) Men jeg heller vet ikke hvilke dager hun jobebr, når er din termin, jeg er og fra haugesund og har termin 6 mai
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2011 Nå ble jeg glad, da ska jeg se til å få meg en time hos henne. jeg har termin 29.mai, men de to andre gangene har jeg fått 2 og 2,5 uker før termin. Så det er mulig vi ses;) jeg kommer fra halsnøy, men skal føde i haugesund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå