Gå til innhold

Flere med EL 5-6 februar? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere som har EL denne perioden og hvilken pp er dere i?

dette blir min 8 måned med prøving, dvs 4 pp :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg tror det! Etter en SA før jul har jeg hatt en syklus på ca 28 dager og sist en syklus på 21 dager, så jeg er litt usikker. Men håper kroppen stabiliserer seg igjen kjapt slik at det går an å beregne el igjen!

Vi har prøvd siden sommeren, men antall pp har jeg ikke kontroll på. Vi opplevde en SA i uke 8 litt før jul. Det var trist, men heldigvis skjedde det tidlig når det først skulle skje! Nå er vi igang med prøvinga igjen!

Skrevet

så spennende ! håper du får EL nå snart da :) Jeg har gått 4 måneder og ventet og ventet på den hæsjens tanta og plutselig kom hun når jeg tenkte på det minst. Gikk rundt og tenkte : jaja jeg må vell vente 6 mnd før mensen kommer eller noe sånnt og da sa det PANG også var mensen der :P kroppen er bra rar. så håper på en spire nå denne måneden :D er blidd spådd at det skjer i januar så er spent :)

Har allerede begynt å strikke baby lester som jeg skal fortsette med så snart testen lyser positiv :D

Skrevet

Jeg har EL rundt 4 el 5 feb. Har min 4pp nå. Hadde kemisk graviditet fårge periode. Vart så skuffa. Syklusen min har tulla litt i det siste. Første var den som normal 29 dager. Den andre vart strekt ut med 3 dager. Så den tredje vart kjemisk graviditet. Så no rekner jeg syklusen 29 til 31 dager.

Skal på jakt i morgon med EL strimmel, sikkre meg att den ikkje tuller med meg.

Skrevet

Jeg skal ha el den 5-6 februar hvis syklusen min ikke tuller med meg. Hadde en SA 23 januar, var 4+2. Legen trodde jeg kom til å få eggeløsning 14 dager etterpå, så jeg har begynt å teste for å sjekke at jeg ikke går glipp av el. Vi begynte å prøve i november, så blir vel 4pp nå, etter en SA da... Så nå håper jeg at dette er måneden jeg blir gravid og lille spiren holder seg... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...